Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí37 - 46  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementation of principles and philosophy of CRM in selected company.
Rokošný, Lukáš ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Zákutný, Juraj (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou interních procesů v konkrétní firmě a samotného procesu zakázky z pohledu společnosti. Popisuje současné postavení podniku na trhu a porovnává ho s konkurencí. Praktická část se také zabývá prvky pro zákaznického chování a identifikuje místa na zlepšení. Současně tak navrhuje způsoby jak zlepšit proces zakázky a zároveň tak vytvořit základ pro implementaci filozofie CRM ve společnosti. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů CRM a jednoduchými principy strategie CRM. Stejně tak navazováním prospěšných vztahů se zákazníky jejich rozvíjením a upevňováním. Také je popsána hodnota, kterou podnik může tvořit pro zákazníka, a co na jejím základě může získat.
CRM systém firmy Petrof
Bukačová, Marie-Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky u firmy PETROF. Teoretická část se nejprve zabývá problematikou spojenou se CRM a následně navazuje objasněním hodnoty zákazníka a hodnoty pro zákazníka. Teoretickou část uzavírají kapitoly týkající se B2B trhu. V praktické části je nejprve představena firma PETROF a její situace na trhu. Dále následuje analýza získaných poznatků a na základě jich vytvořená SWOT analýza podniku. Na závěr praktické části se práce zaměřuje na návrhy na zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
Řízení vztahů se zákazníky v komerčním pojišťovnictví
Jakubíková, Martina
Jakubíková M. Řízení vztahů se zákazníky v komerčním pojišťovnictví. Diplomová práce. Brno: MENDELU v Brně, 2014. Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky pojišťovnami na tuzemském trhu. Cílem práce je navržení vhodné strategie a doporučení pro řízení vztahů komerčních pojišťoven, působících na českém trhu, se zákazníky pro zajištění konkurenceschopnosti a loajálnosti stávajících klientů. Literární rešerše je zaměřena na vysvětlení základních pojmů z pojišťovnictví a uvedení do problematiky řízení vztahů se zákazníky. V první části vlastní práce je zhodnocen aktuální stav řízení vztahů mezi pojišťovnami a zákazníky a to z pohledu klientů, pojišťoven i pojišťovacích zprostředkovatelů. V druhé části práce autorka identifikuje nedostatky v CRM a navrhuje pojišťovnám doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti a získání loajálnosti svých klientů. V závěru vlastní práce jsou vyčísleny náklady na zavedené změny a identifikovány přínosy po realizaci doporučených změn.
The proposal of use of customers´ developing potential of language school
Šeniglová, Katarína ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojovým potenciálem zákazníků konkrétní jazykové školy. Teoretická část specifikuje podnikání a strategie malých a středních podniků v České republice. Dále popisuje řízení vztahů se zákazníky, jeho vývoj a pojmy související s touto problematikou. Speciálně rozebírá spokojenost a loajalitu zákazníků, analyzuje hodnotu zákazníků pro podnik a na závěr jsou přidány další možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníků. V praktické části je analyzována zákaznická základna jazykové školy Tandem. Zpracované jsou dva druhy analýz. Jedna vychází z interních zdrojů společnosti, a druhá je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků získané z průzkumu jejich spokojenosti. Z analýz vyplývají nové návrhy pro lepší využití potenciálu současných a budoucích zákazníků.
Hodnotové inovace firmy Apple
Mertl, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená především na srovnání přístupu k inovacím z pohledu hodnotového managementu a přístupu, který při svých inovacích uplatňuje firma Apple. V první části jsou rozebrány teoretické aspekty obou přístupů, následuje rozbor odlišností teoretických, metodický a praktických. Klíčovým tématem pro inovování vůbec je hodnota pro zákazníka, které je v práci rozebrána jak z pohledu hodnotového management, tak přístupu Applu. V práci jsou kromě produktových inovací rozebírány například i inovace marketingové nebo procesní. Na závěr je předvedeno několik možných adaptací hodnotových inovací podle vzoru Applu na jiných firmách.
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Srovnávání produktů hodnotovým přístupem
Luštická, Radka ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
V diplomové práci na téma: Srovnávání produktů hodnotovým přístupem se autorka pokusila o výpočet ukazatele hodnoty pro zákazníka u šesti osobních automobilů třídy "malé vozy". V další části provedla analýzy a komentáře k výsledným hodnotám ukazatelů. V diplomové práci byly použity teorie hodnotového managementu a řada statistických metod.
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Medvecová, Gabriela ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Kraus, Ondřej (oponent)
Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací Sultan společnosti IKEA na ukazateli hodnoty pro zákazníka.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Pokorná, Vlasta ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí37 - 46  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.