Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní audit v malé organizaci.
Obůrka, Miloš ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Účelem této bakalářské práce bylo zpracovat literární rešerši na téma interní audit v malé organizaci a z takto provedeného průzkumu vyvodit vlastní závěry. Obsahuje seznámení s průběhem auditů se zaměřením na interní audity včetně specifických odlišností auditování v malých organizacích. Vytváří přehled současného stavu interních auditů s výhledem na budoucí koncept auditů.
Systém získávání a výběru pracovníků ve vybrané organizaci
ČABAJOVÁ, Karolína
Předmětem této práce je analýza systému získávání a výběru pracovníků ve vybrané organizaci. V teoretické části jsou definovány personální činnosti, metody získávání a výběru pracovníků a také metody, které se používají pro zhodnocení celého procesu. Praktická část charakterizuje vybranou společnost, její historii a organizační strukturu. Tato část také popisuje současně využívané metody získávání a výběru pracovníků. Závěr obsahuje návrhy změn, které by mohli vést ke zlepšení a urychlení celého procesu.
Interní audit v malé organizaci.
Obůrka, Miloš ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Účelem této bakalářské práce bylo zpracovat literární rešerši na téma interní audit v malé organizaci a z takto provedeného průzkumu vyvodit vlastní závěry. Obsahuje seznámení s průběhem auditů se zaměřením na interní audity včetně specifických odlišností auditování v malých organizacích. Vytváří přehled současného stavu interních auditů s výhledem na budoucí koncept auditů.
Aplikace procesního přístupu v systému managementu kvality
ROHLÍČKOVÁ, Radka
Cílem diplomové práce je analýza procesní mapy ve vybrané společnosti a přezkoumání úrovně řízení jednotlivých procesů s vazbou na jejich efektivnost, výkonnost a účinnost při dosahování cílů organizace. Teoretická část objasňuje podstatu, význam a principy managementu kvality. Praktická část je zaměřena na zmapování systému managementu kvality ve vybrané společnosti, zejména v oblasti procesního řízení. První část je orientována na implementaci systému managementu kvality s vazbou na odpovědnost managementu, komunikaci a podporu procesního řízení. Druhá část analyzuje současný systém ve společnosti se zaměřením na přezkoumání úrovně řízení jednotlivých procesů. Ve třetí části je zachycen proces postupného zlepšování v systému řízení kvality včetně vyhodnocení přínosu pro společnost. Závěrečná kapitola shrnuje výsledné návrhy a doporučení společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.