Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Audio marketing v ČR
Timanov, Vladimir ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Cílem práce je zpracování a hodnocení investičního projektu. Projekt spočívá v založení firmy v České republice. Oborem podnikání je smyslový marketing nebo audiovizuální marketing. Smyslem dané oblasti marketingu je podpora prodeje přes ovlivňování emocí zákazníků. Součástí práce je provedení průzkumu trhu, analýza konkurence a finanční plán. Ve výsledku práce bude vypadat jako podnikatelský plán, jehož cílem je odpovědět na otázku, jestli má smysl vstupovat na trh České republiky v oblasti audiovizuálního marketingu.
Hodnocení efektivnosti investičních projektů v oblasti cestovního ruchu
FALTUSOVÁ, Jana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit jednotlivé nástroje pro analýzu efektivnosti investičních projektů. Klasifikovat investiční projekty, investiční náklady, rizika a zdroje financování dlouhodobého majetku. Z hlediska financování projektů v oblasti cestovního ruchu provést monitoring možností subvencí a dotací EU i jiných institucí. Zpracovat případovou studii na hodnocení konkrétní investice v jednotlivých fázích realizace.
Hodnocení investičního projektu větrné elektrárny
Chomát, Jakub ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Předkládaná práce popisuje prostředí na trhu s větrnou energií. Jejím cílem je vyhodnotit konkrétní investiční projekt větrné elektárny. Pro ilustraci jsou zvoleny tři modely financování, na které jsou aplikovány standardní metody hodnocení efektivnosti investice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.