Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv migrace hráčů na český volejbal
Garreis, Dominik ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Vliv migrace hráčů na český volejbal Cíle: Cílem tétodiplomové práce je prostřednictvím statistických metod zjistit, jakou závislost má množství zahraničních hráčů působících v českých volejbalových klubech s dosaženou hodnotou výherního procenta v základní části české extraligy v sezónách 2010/11 až 2021/22. Dále stejnou metodou zjistit, jaká je závislost mezi počtem českých reprezentantů působících v zahraničí a výkony mužského národního týmu na mezinárodních soutěžích. Získané výsledky se v práci následně porovnají s výstupy z hloubkových rozhovorů s vybranými hráči a trenéry, kteří napomůžou vysvětlit zjištěné souvislosti a poskytnou navíc informace z praxe. Metody: Práce obsahuje kombinaci kvantitativní a kvalitativní metody v pořadí dle sekvenční triangulace. První uvedená metoda se zabývá nalezením těsnosti a druhu statistické závislosti prostřednictvím Spearmanova korelačního koeficientu. Druhá metoda se týká provedení polostrukturovaných hloubkových interview, podle osnovy vytvořené na základě statistických výsledků. Výsledky: Migrace hráčů má významný vliv na českou extraligu i český národní tým. Nízký počet českých hráčů nutí kluby využívat zahraniční hráče stále ve větším množství. Na jednu stranu to posiluje vyrovnanost české extraligy, ale na druhou stranu česká reprezentace...
Marketingová komunikace České olympijské nadace
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií
Jiránková, Karolína ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnocení a porovnání marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií. Na základě získaných dat je třeba mezi sebou jednotlivá studia porovnat a poté rozhodnout, jaké studio je výhodnější pro zákaznickou skupinu, kterou tvoří studentky a které by podpořilo jejich loajalitu. Metody: Výzkum využívá kvalitativních metod, konkrétně hloubkových rozhovorů s osmi nově příchozími zákaznicemi. Dále je v práci využita metoda komparace. U hloubkových rozhovorů je využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Výsledky: Z výsledků výzkumu bylo vyvozeno, že respondentky jsou vcelku spokojeny s nabízenými službami. Nelze jednoznačně stanovit, které studio je výhodnější. Respondentky uvedly připomínky k oběma studiím, které byly dále zpracovány a doporučeny k vylepšení. Klíčová slova: zákazník, marketing, sportovní služby, hloubkové interview, kvalita služeb
Marketingová komunikace České olympijské nadace
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump
Jelínková, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci BungyPump a na základě získaných poznatků vytvořit návrh na zlepšení nové marketingové komunikace. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu, zúčastněné polo-strukturované pozorování a analýza interních dokumentů. Výsledky: Výstupem této práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace BungyPump zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zvýšení možnosti k vyzkoušení si hůlek prostřednictvím organizovaných procházek. Pro tyto účely byly navrženy nové letáky a webové stránky. Návrh obsahuje i využití nových trendů marketingu a to guerrila marketing. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, hloubkové interview, zúčastněné pozorování, sportovní produkt, veletrhy a výstavy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.