Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vedení třídy jako manažerská činnost učitele
Vinohradník, Luboš ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Tématem této práce je vedení třídy jako manažerská činnost učitele. Cílem této práce je na základě prostudované literatury a analýzy rozhovorů se třemi třídními učiteli ze základní školy a se třemi třídními učiteli ze střední školy sestavit soubor a popis veškerých manažerských kompetencí souvisejících s manažerským vedením třídy. Práce by měla posloužit jako podkladový materiál pro komplexní metaanalýzu manažerské kompetence v profesiogramu učitele. V teoretické části se tato práce zaměřuje na komparaci třídního učitele a manažera. Ve výzkumné části pak tato práce zkoumá problematiku vedení třídy jako manažerskou činnost za pomoci kvalitativního přístupu. A to za pomoci metody polostrukturovaného rozhovoru se šesti respondenty. Tyto polostrukturované rozhovory jsou dále analyzovány a na jejich základě jsou odvozeny závěry této práce.
Vedení třídy jako manažerská činnost učitele
Vinohradník, Luboš ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Tématem této práce je vedení třídy jako manažerská činnost učitele. Cílem této práce je na základě prostudované literatury a analýzy rozhovorů se třemi třídními učiteli ze základní školy a se třemi třídními učiteli ze střední školy sestavit soubor a popis veškerých manažerských kompetencí souvisejících s manažerským vedením třídy. Práce by měla posloužit jako podkladový materiál pro komplexní metaanalýzu manažerské kompetence v profesiogramu učitele. V teoretické části se tato práce zaměřuje na komparaci třídního učitele a manažera. Ve výzkumné části pak tato práce zkoumá problematiku vedení třídy jako manažerskou činnost za pomoci kvalitativního přístupu. A to za pomoci metody polostrukturovaného rozhovoru se šesti respondenty. Tyto polostrukturované rozhovory jsou dále analyzovány a na jejich základě jsou odvozeny závěry této práce.
Proč klientky Centra JANA vstupují do prostituce?
NĚMEČKOVÁ, Kateřina
Ženy, které se živí prostitucí, mají své potřeby, zastávají určité hodnoty a jdou za svými cíli. Cílem předkládané práce bylo tyto potřeby, hodnoty a cíle zkonkretizovat a porovnat s fakty uvedenými v odborné literatuře. První část práce vytváří teoretický základ pro kvalitativní výzkum. Obsahuje kapitoly o fenoménech, jež mohou ovlivnit vstup do prostituce. Dále je teoreticky popsán fenomén motivace. Následující kapitola konkretizuje motivační aspekty k prostitučnímu chování. Část praktickou uvozuje shrnutí teoretických dat a vytvoření předpokladů. Ty se odráží v otázkách polostrukturovaných rozhovorů. Rozhovory byly vedeny s klientkami Centra JANA na české a s klientkami Kassandry na německé straně. V porovnávání dat získaných z kvalitativního výzkumu a fakt publikovaných v odborné literatuře došlo k relativní shodě. Ženy pracující v sexbyznysu nejsou skupina, která by se dala jednoduchým způsobem zobecnit. Každá osobnost zažívá jiné okolnosti, a to podmiňuje různost jejich chování. Respondentky zastávají podobné hodnoty a chtějí dosáhnout podobných cílů. Těmi jsou především normální rodina, normální práce a děti. Přičemž pojmem "normální" ženy označují úplnou rodinu a jakoukoliv jinou práci než prostituci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.