Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Koktová, Silvie ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jedním z nových trendů současného marketingu, tzv. guerilla marketingem. V teoretické části se věnuji samotnému vzniku guerilla marketingu, jeho principu, výhodám a nevýhodám. Dále uvádím jednotlivé druhy guerilla marketingu a způsoby jejich využití. V praktické části rozebírám konkrétní guerillové kampaně a snažím se dokázat podstatu guerilla marketingu, kdy nápady mohou porazit rozpočet. V závěru práce je poté pomocí dotazníkového šetření zjišťováno povědomí české veřejnosti o guerilla marketingu a o analyzovaných kampaních.
Guerilla marketing na vybrané české společnosti
Prošvicová, Soňa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Palková, Kateřina (oponent)
Cílem práce je podrobné představení guerilla marketingu a všeho co je o tomto novém marketingovém trendu důležité vědět. Dále bližší zmapování kampaní společnosti (Vodafone Czech Republic. a.s.). V závěru práce je pomocí dotazníkového šetření analyzováno, jaký mají lidé v dnešní době postoj k reklamě, ke kampaním společnosti a jaké mají povědomí o využívání guerilla marketingu nejen touto, ale i ostatními společnostmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.