Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průzkum nákupního chování a preferencí českých hokejových brankářů na trhu s hokejovou brankářskou výstrojí
Habart, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Průzkum nákupního chování a preferencí českých hokejových brankářů na trhu s hokejovou brankářskou výstrojí Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit a popsat nákupní chování a preference českých hokejových čistě amatérských brankářů na trhu s hokejovými brankářskými lapačkami. Dalším vytyčeným cílem bylo: poznat faktory, které jsou při koupi lapaček zásadní a které brankáře nejvíce ovlivňují, zjistit obvyklá místa nákupu brankářských lapaček, nejpoužívanější značky lapaček mezi "hobby" brankáři a loajalitu těchto brankářů ke značkám lapaček. Posledním cílem je identifikovat cenovou citlivost "hobby" brankářů při jejich nákupech. Metody: V práci byla využita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu. Kvantitativní metoda reprezentována dotazníkovým šetřením byla použita pro získání velkého množství dat (celkem 195 získaných odpovědí), která byla následně porovnávána s odpověďmi tří rozhovorů reprezentujících metodu kvalitativní. Rozhovory sloužily k získání rozvinutějších a přesnějších odpovědí na danou problematiku. Výsledky: Z výsledků dotazníků a rozhovorů vyplynulo, že hokejovým "hobby" brankářům nejvíce záleží na funkčnosti lapaček, přičemž lapačky nejčastěji nakupují na internetových bazarech. Nejužívanější značkou je značka Bauer, jež má méně loajální zákazníky než jiné...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.