Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnávací analýza modelování pohledového čela vyztuženého násypu
Fryš, František ; Glisníková, Věra (oponent) ; Boštík, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá numerickým modelováním opěrné stěny z vyztužené zeminy. Úvod práce tyto konstrukce obecně charakterizuje a popisuje různé varianty provedení čela. V další části je obecně popsáno modelování jednotlivých prvků konstrukce v programu Plaxis 2D. Následně je modelována reálná opěrná stěna, přičemž jsou porovnávány různé varianty modelování samotného pohledového čela.
Vlastnosti sklovláknitých geomříží v konstrukci vozovky
Maláník, Stanislav ; Šperka, Pavel (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje používání sklovláknitých výztužných geomříží v konstrukci vozovky. Bakalářská práce je zaměřena na základní poznatky o výztužných geosyntetikách a na shrnutí stávajících předpisů, týkajících se používání geomříží ve vozovce v ČR na Slovensku a ve Švýcarsku. Za pomocí vhodných laboratorních zkoušek je hodnocen vliv výstavby vrstev vozovky na změnu vlastností geomříže, především pevnost v tahu. Laboratorně byly simulovány účinky vlivu pojezdu stavební techniky po geomříži a také účinky vlivu hutnění nadložní vrstvy na vlastnosti geomříže.
Asfaltové vrstvy s výztužnými sklovláknitými geomřížemi
Sachr, Jiří ; Bohuš,, Štěpán (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje používání sklovláknitých geomříží a geokompozitů v konstrukci vozovek. Výztužné prvky jsou vkládány mezi obrusnou a ložní asfaltovou vrstvu. Diplomová práce sumarizuje poznatky spojené s vyztužováním netuhých vozovek za použití skelného vlákna. Zkoumá vliv výztužných sklovláknitých prvků na odolnost asfaltového souvrství vozovky zatíženého dopravním zatížením. Zároveň se zabývá aplikací různého množství spojovacího postřiku a následného chování asfaltového souvrství. V rámci této práce byly prováděny laboratorní zkoušky pevnosti spojení vrstev na jádrových vývrtech a čtyřbodový ohyb na tělesech tvaru trámce.
Vliv přípravy zkušebních těles a zabudování geomříže na nízkoteplotní charakteristiky asfaltové směsi
Sklenář, Jan ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla věnována zkoumání chování asfaltové směsi s asfaltem modifikovaným pryžovým granulátem za nízkých teplot. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Praktická část pojednává o výrobě zkušebních těles a provedení zkoušky pro zjištění nízkoteplotních vlastností s rovnoměrným řízeným poklesem teploty dle ČSN EN 12697-46. Teoretická část byla věnována rešerši literatury, popisu postupu výroby a analýze naměřených hodnot. Byly vyrobeny tři druhy těles z jedné směsi.
Ověření možnosti recyklace geosyntetických výztužných mříží v asfaltových směsích
Provazník, Petr ; Sadil, Dominik (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem recyklace sklovláknitých geosyntetických výztužných mříží, které se aplikují do asfaltových vozovek. V teoretické části jsou popsány obecné vlastnosti výztužných materiálů, a to jak plošných výztuží, tak i rozptýlených výztužných vláken. Dále je zde charakterizován R-materiál a jeho použití v současnosti. V praktické části jsou zkoumány vlastnosti R-materiálu, jenž obsahuje odfrézované sklovláknité mříže. Za tímto účelem bylo vyrobeno několik sad zkušebních těles z R-materiálu, s podílem odfrézovaných sklovláknitých geomříží. Jednotlivé vlastnosti vzorků byly následně porovnávány s výchozí sadou, která odfrézované mříže neobsahovala. Dalším srovnávacím vzorkem byl R-materiál, do kterého byla přidána výztužná vlákna Forta-Fi. Na vyrobených vzorcích byly provedeny funkční zkoušky ITS a tuhost.
Analýza vyztužené opěrné stěny založené na jemnozrnných zeminách
Střižík, Jakub ; Marek, Pavel (oponent) ; Miča, Lumír (vedoucí práce)
U vyztužených opěrných konstrukcí je tahová síla přenášena zabudovanými výztuhami, pro jejichž návrh je nezbytné správné určení velikostí těchto sil. V diplomové práci je formou parametrické studie sledován vliv tuhosti podloží a zvoleného konstitučního vztahu na velikost sil přenášených jednotlivými výztuhami.
Ověření možnosti recyklace geosyntetických výztužných mříží v asfaltových směsích
Provazník, Petr ; Sadil, Dominik (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem recyklace sklovláknitých geosyntetických výztužných mříží, které se aplikují do asfaltových vozovek. V teoretické části jsou popsány obecné vlastnosti výztužných materiálů, a to jak plošných výztuží, tak i rozptýlených výztužných vláken. Dále je zde charakterizován R-materiál a jeho použití v současnosti. V praktické části jsou zkoumány vlastnosti R-materiálu, jenž obsahuje odfrézované sklovláknité mříže. Za tímto účelem bylo vyrobeno několik sad zkušebních těles z R-materiálu, s podílem odfrézovaných sklovláknitých geomříží. Jednotlivé vlastnosti vzorků byly následně porovnávány s výchozí sadou, která odfrézované mříže neobsahovala. Dalším srovnávacím vzorkem byl R-materiál, do kterého byla přidána výztužná vlákna Forta-Fi. Na vyrobených vzorcích byly provedeny funkční zkoušky ITS a tuhost.
Vlastnosti sklovláknitých geomříží v konstrukci vozovky
Maláník, Stanislav ; Šperka, Pavel (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje používání sklovláknitých výztužných geomříží v konstrukci vozovky. Bakalářská práce je zaměřena na základní poznatky o výztužných geosyntetikách a na shrnutí stávajících předpisů, týkajících se používání geomříží ve vozovce v ČR na Slovensku a ve Švýcarsku. Za pomocí vhodných laboratorních zkoušek je hodnocen vliv výstavby vrstev vozovky na změnu vlastností geomříže, především pevnost v tahu. Laboratorně byly simulovány účinky vlivu pojezdu stavební techniky po geomříži a také účinky vlivu hutnění nadložní vrstvy na vlastnosti geomříže.
Asfaltové vrstvy s výztužnými sklovláknitými geomřížemi
Sachr, Jiří ; Bohuš,, Štěpán (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje používání sklovláknitých geomříží a geokompozitů v konstrukci vozovek. Výztužné prvky jsou vkládány mezi obrusnou a ložní asfaltovou vrstvu. Diplomová práce sumarizuje poznatky spojené s vyztužováním netuhých vozovek za použití skelného vlákna. Zkoumá vliv výztužných sklovláknitých prvků na odolnost asfaltového souvrství vozovky zatíženého dopravním zatížením. Zároveň se zabývá aplikací různého množství spojovacího postřiku a následného chování asfaltového souvrství. V rámci této práce byly prováděny laboratorní zkoušky pevnosti spojení vrstev na jádrových vývrtech a čtyřbodový ohyb na tělesech tvaru trámce.
Analýza vyztužené opěrné stěny založené na jemnozrnných zeminách
Střižík, Jakub ; Marek, Pavel (oponent) ; Miča, Lumír (vedoucí práce)
U vyztužených opěrných konstrukcí je tahová síla přenášena zabudovanými výztuhami, pro jejichž návrh je nezbytné správné určení velikostí těchto sil. V diplomové práci je formou parametrické studie sledován vliv tuhosti podloží a zvoleného konstitučního vztahu na velikost sil přenášených jednotlivými výztuhami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.