Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asfaltová souvrství s využitím sklovláknitých kompozitních materiálů
Sadil, Dominik ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá používáním výztužných kompozitních materiálů do souvrství asfaltových vozovek. Tyto geosyntetické materiály jsou v konstrukcích pozemních komunikací používány především za účelem omezení šíření trhlin a prodloužení životnosti konstrukce. V rámci této práce byla vyrobena zkušební tělesa skládající se z několika typů asfaltových souvrství. Tyto vzorky byly podrobeny laboratornímu testování, kdy byly výsledky různých souvrství mezi sebou porovnávány. Diplomová práce se v rámci tohoto testování zabývá především zkouškou spojení asfaltových vrstev s cílem zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují výsledky zkoušky. Další součástí práce je 4bodová zatěžovací zkouška ohybem, při které byla pro sledování chování asfaltového souvrství v průběhu času využita inovativní technologie v podobě DIC kamery.
Použití sklovláknitých geomříží do asfaltových vozovek
Sadil, Dominik ; Šperka, Pavel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá používáním sklovláknitých geomříží do souvrství asfaltových vozovek. Tyto prvky se používají jako výztužné materiály v konstrukci vozovek především pro částečnou eliminaci či oddálení tvorby trhlin ve vozovce a pro přenos tahových zatížení, která se roznášejí do podkladních vrstev. V rámci bakalářské práce byly testovány vlastnosti asfaltových souvrství vyztužených geomřížemi pomocí vybraných funkčních zkoušek a bylo také sledováno chování geomříží mezi asfaltovými vrstvami. Tato práce zároveň zkoumá, zda jsou tyto běžně používané funkční zkoušky prakticky použitelné pro asfaltová souvrství se sklovláknitými geomřížemi.
Ověření možnosti recyklace geosyntetických výztužných mříží v asfaltových směsích
Provazník, Petr ; Sadil, Dominik (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem recyklace sklovláknitých geosyntetických výztužných mříží, které se aplikují do asfaltových vozovek. V teoretické části jsou popsány obecné vlastnosti výztužných materiálů, a to jak plošných výztuží, tak i rozptýlených výztužných vláken. Dále je zde charakterizován R-materiál a jeho použití v současnosti. V praktické části jsou zkoumány vlastnosti R-materiálu, jenž obsahuje odfrézované sklovláknité mříže. Za tímto účelem bylo vyrobeno několik sad zkušebních těles z R-materiálu, s podílem odfrézovaných sklovláknitých geomříží. Jednotlivé vlastnosti vzorků byly následně porovnávány s výchozí sadou, která odfrézované mříže neobsahovala. Dalším srovnávacím vzorkem byl R-materiál, do kterého byla přidána výztužná vlákna Forta-Fi. Na vyrobených vzorcích byly provedeny funkční zkoušky ITS a tuhost.
Ověření možnosti recyklace geosyntetických výztužných mříží v asfaltových směsích
Provazník, Petr ; Sadil, Dominik (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem recyklace sklovláknitých geosyntetických výztužných mříží, které se aplikují do asfaltových vozovek. V teoretické části jsou popsány obecné vlastnosti výztužných materiálů, a to jak plošných výztuží, tak i rozptýlených výztužných vláken. Dále je zde charakterizován R-materiál a jeho použití v současnosti. V praktické části jsou zkoumány vlastnosti R-materiálu, jenž obsahuje odfrézované sklovláknité mříže. Za tímto účelem bylo vyrobeno několik sad zkušebních těles z R-materiálu, s podílem odfrézovaných sklovláknitých geomříží. Jednotlivé vlastnosti vzorků byly následně porovnávány s výchozí sadou, která odfrézované mříže neobsahovala. Dalším srovnávacím vzorkem byl R-materiál, do kterého byla přidána výztužná vlákna Forta-Fi. Na vyrobených vzorcích byly provedeny funkční zkoušky ITS a tuhost.
Asfaltová souvrství s využitím sklovláknitých kompozitních materiálů
Sadil, Dominik ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá používáním výztužných kompozitních materiálů do souvrství asfaltových vozovek. Tyto geosyntetické materiály jsou v konstrukcích pozemních komunikací používány především za účelem omezení šíření trhlin a prodloužení životnosti konstrukce. V rámci této práce byla vyrobena zkušební tělesa skládající se z několika typů asfaltových souvrství. Tyto vzorky byly podrobeny laboratornímu testování, kdy byly výsledky různých souvrství mezi sebou porovnávány. Diplomová práce se v rámci tohoto testování zabývá především zkouškou spojení asfaltových vrstev s cílem zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují výsledky zkoušky. Další součástí práce je 4bodová zatěžovací zkouška ohybem, při které byla pro sledování chování asfaltového souvrství v průběhu času využita inovativní technologie v podobě DIC kamery.
Použití sklovláknitých geomříží do asfaltových vozovek
Sadil, Dominik ; Šperka, Pavel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá používáním sklovláknitých geomříží do souvrství asfaltových vozovek. Tyto prvky se používají jako výztužné materiály v konstrukci vozovek především pro částečnou eliminaci či oddálení tvorby trhlin ve vozovce a pro přenos tahových zatížení, která se roznášejí do podkladních vrstev. V rámci bakalářské práce byly testovány vlastnosti asfaltových souvrství vyztužených geomřížemi pomocí vybraných funkčních zkoušek a bylo také sledováno chování geomříží mezi asfaltovými vrstvami. Tato práce zároveň zkoumá, zda jsou tyto běžně používané funkční zkoušky prakticky použitelné pro asfaltová souvrství se sklovláknitými geomřížemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.