Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální technologie a mezigenerační propast v pedagogice
Javůrek, David ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Tato práce shrnuje zjištění o vlivu digitálních technologií na výuku a vývoj přístupu žáků, studentů a učitelů k digitálním technologiím. Digitální technologie se prudce rozvíjejí, digitální kompetence učitelů a žáků je však ne vždy zvládnou následovat. Práce upozorňuje na mezigenerační propast v pedagogice způsobenou digitálními technologiemi a zaznamenává její změnu po začátku roku 2020. Cílem práce je zjistit nakolik digitální technologie a jejich využívání ovlivňují výuku a porozumění mezi žáky a vyučujícími; vzhledem k pandemii viru covid-19 se práce zaměřuje na porovnávání využívání digitálních technologií ve výuce před rokem 2020 a po 11. březnu 2020, kdy došlo k zákazu osobní přítomnosti žáků a studentů na základních, středních a vysokých školách. V bakalářské práci bylo použito ke sběru dat nestrukturovaného pozorování a polostrukturovaného rozhovoru, ke zjištění jak si žáci poradí s časem tráveným na počítači.
Téma rodiny v českém dramatu posledních dvaceti let
Rychlá, Eliška ; Heczková, Libuše (vedoucí práce) ; Jungmannová, Lenka (oponent)
AABBSSTTRRAAKKTT TTaattoo ddiipplloommoovváá pprrááccee rreefflleekkttuujjee nnoovvooddoobbéé rrooddiinnnnéé ddrraammaa.. SSttrruuččnněě nnaassttiiňňuujjee ssiittuuaaccii ddrraammaattuu aa ddiivvaaddllaa ppoo lliissttooppaadduu 11998899,, zzaabbýývváá ssee vvýývvoojjeemm ččeesskkééhhoo rrooddiinnnnééhhoo ddrraammaattuu aa ppřřiinnááššíí vvššeeoobbeeccnnéé ppoovvěěddoommíí oo eevvrrooppsskkéémm kkoonntteexxttuu.. JJeejjíímm hhllaavvnníímm ccíílleemm jjee ppřřeeddssttaavviitt ssoouuččaassnnéé ddrraammaattiicckkéé tteexxttyy,, jjeežž ssee rrooddiinnnnéé tteemmaattiikkyy ddoottýýkkaajjíí.. PPoommooccíí jjeejjiicchh aannaallýýzz ddoossppíívváá kk oobbeeccnnýýmm zzáávvěěrrůůmm aa kkaatteeggoorriiíímm,, aa ssnnaažžíí ssee ttaakk ppoossttiihhnnoouutt ssppeecciiffiikkaa ttoohhoottoo ddrruuhhuu ddrraammaattuu.. SSoouuččáássttíí pprrááccee jjee ttaakkéé sseezznnaamm iinnsscceennaaččnníícchh pprroovveeddeenníí zzmmíínněěnnýýcchh hheerr,, kktteerrýý tteexxttyy zzaařřaazzuujjee ddoo ššiirrššííhhoo kkoonntteexxttuu aa mmáá zzaa ccííll ppoouukkáázzaatt nnaa ttoo,, jjaakkéé mmííssttoo ssoouuččaassnnéé ččeesskkéé rrooddiinnnnéé ddrraammaa vv ddiivvaaddllee zzaauujjíímmáá..

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.