Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Dubec, Matej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Dubec, Matej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
Hra ve filosofické a pedagogické reflexi
Rybářová, Jana ; Pelcová, Naděžda (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou hry v pedagogice, jejím filosofickým základem a úlohou v osvojování jazyka. Je rozdělena do tří částí. V teoretické části je definována hra z filosofického hlediska a její jednotlivá pojetí podle různých autorů, druhá část se potom věnuje specifikům didaktické a jazykové hry obecně a praktická část přináší pohled na konkrétní případ výuky dítěte - cizince a vyslovuje přínos didaktických a jazykových her v pedagogice a ve výuce českého jazyka. Klíčová slova: Jazyková hra, didaktická hra, čeština jako cizí jazyk, dítě - cizinec, konkrétní výukové metody
Hra ve filosofické a pedagogické reflexi
Rybářová, Jana ; Pelcová, Naděžda (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou hry v pedagogice, jejím filosofickým základem a úlohou v osvojování jazyka. Je rozdělena do tří částí. V teoretické části je definována hra z filosofického hlediska a její jednotlivá pojetí podle různých autorů, druhá část se potom věnuje specifikům didaktické a jazykové hry obecně a praktická část přináší pohled na konkrétní případ výuky dítěte - cizince a vyslovuje přínos didaktických a jazykových her v pedagogice a ve výuce českého jazyka. Klíčová slova: Jazyková hra, didaktická hra, čeština jako cizí jazyk, dítě - cizinec, konkrétní výukové metody

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.