Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
2D plošinová hra v Unity
Fulla, Roman ; Vlnas, Michal (oponent) ; Karas, Matej (vedoucí práce)
The objective of this Bachelor's thesis is to analyse in detail the history and the current state of development of 2D platformer games. To achieve this goal, various successful titles and currently in use game engines are examined. The acquired knowledge is applied in design and subsequent implementation of a short video game demo, presenting various aspects of game development. Unique mechanics serve the purpose of an innovative element. The resulting demo is presented in the form of a short video. Thus, this thesis provides a new perspective on the development of platformer games.
Inovativní herní demo
Kazík, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvořit procedurální generátor, který vygeneruje herní mapu na základě schopností herní postavy. Práce zkoumá vlastnosti již existujících řešení - tedy her, jež obsahují procedurálně generované prostředí, anebo prostředí, k jehož zdolání jsou vyžadovány speciální schopnosti herní postavy. Následně se zabývá nezbytnými základy jak vývojového prostředí pro vývoj her, tak procedurálního generování. Na základě získaných informací se poté zaměřuje na návrh a implementaci herní postavy i procedurálního generátoru mapy.
Krátké minihry pro více hráčů
Woska, Adam ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace herního dema, jehož obsahem jsou krátké mini hry pro více hráčů. K implementaci dema bylo použito Unity 3D a Photon Engine. Demo se skládá z třech samostatných mini her. Dalším obsahem této práce je průzkum a analýza her podobného žánru. V práci je dále popsán návrh aplikace a její implementace. Výsledek práce byl poté testován reálnými uživateli.
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Lamačka, Zbyněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Herní demo v Unity
Timko, Jakub ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření herního dema v herním enginu Unity. Demo se skládá ze dvou částí. První částí je hra samotná, kde hráč ovládá kuličku, se kterou překonává překážky. Druhou částí je editor, který umožňuje vytváření dalších úrovní hry. V práci lze najít stručné rozebrání existujících her s podobnou tématikou a porovnání herních enginů. Rovněž se zde nachází popis návrhu a implementace obou částí dema.
Herní demo v Unity
Hostin, Adam ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Videohry sú v dnešnej dobe populárnejšie, ako kedykoľvek v histórii. Aj preto by sa tejto oblasti digitálneho umenia mala venovať zvýšená pozornosť. S príchodom smart telefónov sa dostupnosť videohier značne rozšírila. Dnes delí užívateľa od hry, ktorá by ho mohla zabaviť, len niekoľko ťuknutí do telefónnej obrazovky.  Cieľom tejto práce bolo naprogramovať mechaniky do herného dema. Mechaniky sa zameriavajú hlavne na pohyb postavy a objekty, s ktorými môže hráč interagovať. Hráč hrá za postavu klbka, z ktorého sa odmotáva lano. Koniec lana je zapálený a oheň sa postupne šíri, čo predstavuje pre hráča neustále riziko. V hre sa nachádzajú aj platoformy a brány meniace smer gravitácie. Zásadnou mechanikou je aj práca so svetlom, ktorá umožňuje vytvárať zaujímavé momenty pre hráča. Toto demo bolo vytvorené pomocou herného enginu Unity a jazyka C#. Výsledkom práce je aplikácia, herné demo, pre platformu android.
3D demo pro holografický displej
Motyčka, Ondřej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit herní demo aplikaci pro holografický displej s použitím Unreal Engine 4. Díky speciálnímu displeji se může hráč mnohem hlouběji a intenzivněji propojit se hrou díky jednotlivým interaktivním prvkům. Tyto herní prvky jsou vytvořeny na míru a jejich plného potenciálu lze využít pouze při práci s holografickým displejem.
2D plošinová hra v Unity
Fulla, Roman ; Vlnas, Michal (oponent) ; Karas, Matej (vedoucí práce)
The objective of this Bachelor's thesis is to analyse in detail the history and the current state of development of 2D platformer games. To achieve this goal, various successful titles and currently in use game engines are examined. The acquired knowledge is applied in design and subsequent implementation of a short video game demo, presenting various aspects of game development. Unique mechanics serve the purpose of an innovative element. The resulting demo is presented in the form of a short video. Thus, this thesis provides a new perspective on the development of platformer games.
Procedural Generation of Fear Factors
Hundáková, Terézia ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to create a horror game demo in Unity with procedurally generated environment and events. The work examines the market of current solutions and deals with the theory of fear and game development. It also describes designed mechanics of the game in detail and the way they have been implemented. The result of the work is a game demo with procedurally generated labyrinth, from where the player tries to escape. All kinds of scary traps await for them along the way.
Herní mechaniky založené na kapalinách
Pomajbíková, Adéla ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření herního dema pomocí mechanik založených na kapalinách v herním enginu Unity. Práce zkoumá trh stávajících řešení, návrh herních mechanik využívající kapaliny v logických hádankách, popis implementace těchto mechanik a editoru pro tvorbu nových úrovní. Výsledkem je herní demo obsahující několik úrovní a editor pro tvorbu vlastních úrovní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.