Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formy hodnocení žáků ve výuce českého jazyka a literatury
Šťastná, Kamila ; Pacovská, Jasňa (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
A KLÍČOVÁ SLOVA ŠŤASTNÁ, Kamila. Formy hodnocení žáků ve výuce českého jazyka a literatury. Praha, 2013. Diplomová práce. Univerzita Karlova v Praze, Fakulta filozofická, Ústav českého jazyka a teorie komunikace. Práce se zabývá problematikou forem hodnocení žáků, konkrétně klasifikací prostřednictvím známek a hodnocením slovním. Jako forma hodnocení žáků je zvažován i přístup, jenž je založen na syntéze obou forem. V teoretické části práce je vymezeno hodnocení obecně, hodnocení školní a jeho specifika, pozitivní a negativní hodnocení, typy a funkce hodnocení. Jádrem práce je problematika forem hodnocení, otázka jejich přínosů a záporů. U slovního hodnocení jsou popsány možnosti jeho uplatnění, rozlišeny jeho formy, pozornost je věnována otázce formulace slovního hodnocení. Práce se zabývá i problematikou přechodu od klasifikace ke slovnímu hodnocení. Empirická část prostřednictvím interview zjišťuje, jakou formou učitelé českého jazyka a literatury své žáky hodnotí a jaký mají na formy hodnocení názor. Práce mapuje důvody užívání dané formy hodnocení žáků a analyzuje získaná slovní hodnocení. Klíčová slova hodnocení, školní hodnocení, specifika školního hodnocení, pozitivní a negativní hodnocení, typy hodnocení, funkce hodnocení, formy hodnocení, klasifikace, slovní hodnocení, syntéza obou forem
Hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na stření škole
MEJDRECHOVÁ, Petra
Bakalářská práce se věnuje tématu hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na střední škole. Práce má teoreticko-empirický charakter. V úvodu se práce zabývá vymezením pojmu hodnocení, typům a funkcím školního hodnocení. Na to průběžně navazují části věnující se metodám a formám hodnocení. Zvláštní pozornost je věnována klasifikaci a slovnímu hodnocení. Práce se též zabývá vymezením sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. V empirické části práce je výsledek případové studie, která měla za cíl zjistit, jakým způsobem učitelé žáky hodnotí a jaké metody a formy hodnocení využívají. Případová studie vychází z pozorování výuky odborných předmětů na střední škole záznam pomocí videonahrávek, z dotazníkového šetření mezi učiteli a žáky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.