Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.
Mýtný systém ve Spolkové republice Německo
Jakeš, Petr ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Němeček, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá mýtným systémem ve Spolkové republice Německo. V teoretické části práce jsou popsány technologie používané v systémech elektronického výběru poplatků, satelitní navigační systémy a německá silniční a dálniční infrastruktura. Hlavní část práce se zabývá německým mýtným systémem, který je provozován společností Toll Collect GmbH. V praktické části je blíže zkoumána platba pomocí tankovacích karet, zmíněna je i alternativní možnost platby. V případové studii je zkoumáno, zda se dopravcům vyplatí či nevyplatí objíždět zpoplatněné silniční a dálniční úseky.
Services of electronic tolling system in the Czech republic
Barla, Jaroslav ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Pařez, David (oponent)
Cílem této práce je popsat služby v rámci elektronického mýtného systému v České republice se zaměřením na služby finančních zprostředkovatelů a zákaznického centra, s nimiž se uživatelé dostávají do kontaktu nejčastěji. V části Elektronické mýtné systémy jsou na základě analýzy literatury uvedené technologické přístupy k budování systémů elektronického výběru mýtného, legislativní rámec, který ho upravuje a charakteristika mýtného systému v České republice. V části věnované službám finančních zprostředkovatelů je popsán institucionální rámec jejich fungování, vybrané produkty a úvaha o možné podobě produktů v podmínkách celoevropské mýtné služby. Kapitola věnovaná Zákaznickému středisku popisuje jeho postavení v rámci systému, organizační strukturu a na základě analýzy četnosti požadavků popisuje nejčastější dotazy uživatelů. Nakonec přidává možnou podobu jeho fungování v podmínkách celoevropského interoperabilního systému. V závěru jsou shrnuty informace ze všech kapitol a zhodnocené dosažení jednotlivých cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.