|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.
|
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.
|
|
Mýtný systém ve Spolkové republice Německo
Jakeš, Petr ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Němeček, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá mýtným systémem ve Spolkové republice Německo. V teoretické části práce jsou popsány technologie používané v systémech elektronického výběru poplatků, satelitní navigační systémy a německá silniční a dálniční infrastruktura. Hlavní část práce se zabývá německým mýtným systémem, který je provozován společností Toll Collect GmbH. V praktické části je blíže zkoumána platba pomocí tankovacích karet, zmíněna je i alternativní možnost platby. V případové studii je zkoumáno, zda se dopravcům vyplatí či nevyplatí objíždět zpoplatněné silniční a dálniční úseky.
|
|
Services of electronic tolling system in the Czech republic
Barla, Jaroslav ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Pařez, David (oponent)
Cílem této práce je popsat služby v rámci elektronického mýtného systému v České republice se zaměřením na služby finančních zprostředkovatelů a zákaznického centra, s nimiž se uživatelé dostávají do kontaktu nejčastěji. V části Elektronické mýtné systémy jsou na základě analýzy literatury uvedené technologické přístupy k budování systémů elektronického výběru mýtného, legislativní rámec, který ho upravuje a charakteristika mýtného systému v České republice. V části věnované službám finančních zprostředkovatelů je popsán institucionální rámec jejich fungování, vybrané produkty a úvaha o možné podobě produktů v podmínkách celoevropské mýtné služby. Kapitola věnovaná Zákaznickému středisku popisuje jeho postavení v rámci systému, organizační strukturu a na základě analýzy četnosti požadavků popisuje nejčastější dotazy uživatelů. Nakonec přidává možnou podobu jeho fungování v podmínkách celoevropského interoperabilního systému. V závěru jsou shrnuty informace ze všech kapitol a zhodnocené dosažení jednotlivých cílů.
|