Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing počítačové hry z pohledu youtubera
Gause, Matěj ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce Marketing počítačové hry z pohledu youtubera je charakterizovat nejmodernější postupy při ovlivňování mas hráčů počítačové hry War Thunder prostřednictvím služby Youtube a sociální sítě Facebook. Jedná se o skutečný projekt, během jehož budování autor vytvořil obrovskou komunitu fanoušků hry War Thunder čítající více než 10 000 lidí na Youtube a skoro 4 500 lidí na Facebooku. Na tyto hráče pak aplikoval nejnovější trendy a inovativní postupy spojené s propagací herního obsahu. Tato práce jasně dokazuje, že oba dva kanály se můžou kladně podepsat na zisku z mikrotransakcí počítačových her založených na freemium obchodním modelu. Na detailním rozboru obou propagačních kanálů podává pak detailní a ucelený pohled do nitra jednoho z největších herních fenoménů historie.
Vývoj her s implementací free to play platebního modelu na platformě Android
Danilov, Anton ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Švimberský, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout přehled možností monetizace aplikací na platformě Android a zhodnotit jejich výhody a nevýhody. Dále přiblížit různé aspekty vývoje aplikací na této platformě. Hlavním cílem práce je vyvinout mobilní aplikaci, která bude demonstrovat možnost nákupu virtuálního zboží přímo ve hře. Práce je rozdělena do několika kapitol. V té úvodní jsou přiblíženy technologie, které byly v práci použity. Následuje kapitola s jednotlivými možnostmi monetizace, jež bere v úvahu nejen mobilní trh. Kapitola pátá popisuje různé aspekty vývoje aplikace na platformě Android. Praktická část práce se zabývá samotným vývojem herní aplikace s možností platby za virtuální zboží a její distribucí skrze internetové tržiště Google Play. Hlavním přínosem této práce je osvětlení postupů při tvorbě herní aplikace na platformě Android spolu s implementací free to play platebního modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.