Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup české firmy na zahraniční trhy (ALTA Invest, a.s.)
Jindra, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Petříček, Václav (oponent)
Práce analyzuje podmínky vstupu společnosti ALTA Invest, a.s. na ruský trh a pomocí metody generalizace poskytuje českým firmám náhled jak samy mohou na zahraniční trhy proniknout. V teoretické části je pozornost věnována zmapování institucionální podpory a formám vstupu na zahraniční trhy. V praktické části je charakterizována společnost ALTA Invest, a.s., která je jednou z nejvýznamnějších českých výrobně engineeringových společností, které působí na východních trzích. Dále je provedena SWOT analýza ruského trhu.
Analýza exportních příležitostí pivovaru Poutník
VESELÁ, Lenka
Hlavním cílem diplomové práce je analýza pivovaru Poutník z hlediska jeho zahraničního obchodu a návrh možností vstupu na zahraniční trhy. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se zahraničního obchodu, forem vstupu na zahraniční trhy a možnosti podpory exportu v České republice. Ve vlastní části práce je charakterizován pivovar Poutník, je provedena PEST analýza, portfolio analýza, charakteristika vybraných ekonomických ukazatelů a z provedených analýz je sestavena SWOT analýza. Následně je provedena analýza potencionálních zahraničních odbytišť, pro kterou jsou zohledněny tři státy: Slovinsko, Itálie a Rumunsko. Pro jednotlivé státy je sestavena PEST analýza a portfolio analýza. Dále jsou vybrány možnosti využití podpory exportu od agentury CzechTrade, České exportní banky a EGAP. Na závěr práce jsou navrženy vhodné možnosti vstupu na tyto vybrané trhy.
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na český trh
Mertinová, Nicole ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Tato práce analyzuje podmínky vstupu zahraniční firmy na trh České republiky. Pozornost je věnována jak teoretickým podmínkám pro vstup firmy na zahraniční trhy, tak i stávajícím podmínkám na českém trhu. Práce analyzuje nejdůležitější faktory, které na firmy při vstupu na trh působí a které mohou mít vliv na jejich úspěšné etablování na cílovém trhu, a makro a mikroekonomické podmínky na trhu České republiky a jejich změnu za posledních 10 let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.