Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
International Expansion of a Chosen Company
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The main aim of master’s thesis “International Expansion of a Chosen Company” is to design a market entry strategy of company SLUTO s.r.o. in Austria. The review of literature is devoted to the issue of internationalisation and business strategies and possibilities of entering into the foreign markets. Current situation analysis focuses on the business environment analyses of company SLUTO, assuming its activity in the Austrian market, while the results obtained are further summarized in SWOT analysis. The last part of thesis, which is actually a business plan of SLUTO’s Austrian subsidiary, offers proposals and recommendations based on the findings from the compiled analyses.
Potenciál italského trhu pro rozvoj internacionalizace společnosti Storyous
Hlubučková, Alena ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Restaurace, bary či kavárny budou vždy rozvíjet společenskou interakci a jsou tedy nezbytným prvkem v životě každého člověka. V jakékoliv světové zemi je to místo pro setkání lidí a komunikaci. Firma Storyous pomáhá poskytováním intuitivního pokladního systému podnikům docílit příjemné atmosféry v podnicích nejen v České republice, ale i v Polsku. Jelikož má již zkušenosti s elektronickou evidencí, hledá firma další zahraniční trh pro svou expanzi. Cílem práce bude zanalyzovat italský trh v oblasti gastronomických služeb a kvalifikovat a kvantifikovat základnu potenciálních zákazníků. Zároveň bude představena struktura konkurence a vzorek konkrétních konkurentů. Na základě provedené PEST analýzy a analýzy pomocí Porterova modelu pěti sil autorka navrhuje načasování pro vstup a představuje hrubý odhad počátečních nákladů společně s odhadem míry adaptace produktu. V závěru práce autorka navrhuje další postup detailnější analýzy.
International Expansion of a Chosen Company
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The main aim of master’s thesis “International Expansion of a Chosen Company” is to design a market entry strategy of company SLUTO s.r.o. in Austria. The review of literature is devoted to the issue of internationalisation and business strategies and possibilities of entering into the foreign markets. Current situation analysis focuses on the business environment analyses of company SLUTO, assuming its activity in the Austrian market, while the results obtained are further summarized in SWOT analysis. The last part of thesis, which is actually a business plan of SLUTO’s Austrian subsidiary, offers proposals and recommendations based on the findings from the compiled analyses.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.