Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza přínosů projektů OHK Brno pro podnikatele v regionu
Majer, Petr ; MBA, Libor Kejda, (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou přínosu projektů Obchodní a hospodářské komory Brno pro podnikatele v regionu. V diplomové práci je popsána struktura a fungování komory a též jednotlivé její projekty. Pro hodnocení jsou důležité tři marketingové průzkumy, které byly provedeny v letech 2005 - 2007. Na základě jejich výsledků je zhodnocena stávající situace a na základě osobních zkušeností jsou formulována doporučení pro management.
Zmapování informačních zdrojů o spalování biomasy
Komárek, Martin ; Bělohradský, Petr (oponent) ; Hájek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním informačních zdrojů o spalování biomasy. Cílem teto práce je uvést základní informační zdroje, ze kterých získáme cenné poznatky pro další zpracování a výzkum v tomto oboru energetiky.V uvedených kapitolách této práce získáme praktické informace o těchto zdrojích.
Společenská odpovědnost firem a její vliv na společnost
Sedláčková, Martina ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Čížek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Společenská odpovědnost firem a její vliv na společnost" se zabývá formou odpovědnosti v rámci firemního chování a jeho působení na své okolí. Z důvodů neustávajícího hospodářského růstu se v dnešní společnosti musíme potýkat s řadou vyvstávajících rizik, a proto odpovědnost nabývá v minulosti nepoznaného směru. Komerční firmy tak do své podnikatelské strategie zahrnují koncept společenské odpovědnosti, který je zaměřen na široký okruh tzv. stakeholderů. Práce seznamuje čtenáře s konceptem společenské odpovědnosti firem. A dále na základě provedeného kvalitativního výzkumu se věnuje celkovému postavení, vnímání a roli společenské odpovědnosti firem z hlediska čtyř vybraných skupin stakeholderů. Vybrány byly firmy s rozvinutým konceptem společenské odpovědnosti, zaměstnanci firem s tímto konceptem a bez něho, neziskové organizace a zákazníci. Práce rozebírá zkušenost jednotlivých skupin s odpovědností firem, její vliv na ně a rozhraní, na kterém se koncept pohybuje, zda je vnímán spíše jako marketingová strategie a PR nebo nezištná snaha pomáhat a být odpovědný. Z výzkumu pak především vyplynulo, že společenská odpovědnost firem má výchovný vliv na společnost a zkoumané skupiny rozvíjí, přičemž podporovat tento rozvoj může právě marketing. Společenská odpovědnost firem tak je...
Kompenzační pomůcky pro osoby se zrakovým postižením a specifika jejich dostupnosti
BRTNÍKOVÁ, Veronika
Bakalářská práce zpracovává téma Kompenzačních pomůcek pro osoby se zrakovým postižením a specifikům jejich dostupnosti. Cílem bakalářské práce je na podkladě realizovaného kvalitativního šetření zjistit, jaký přístup mají firmy distribuující kompenzační pomůcky v České republice ke svým klientům a zda poskytují nějaké další služby nad rámec prodeje pomůcek. V souladu s výše vymezenými cíli byly formulovány dvě výzkumné otázky: 1) Poskytují firmy prodávající kompenzační pomůcky pro osoby se zrakovým postižením nějaké služby? 2) Jaký přístup mají tyto firmy ke svým klientům? Práce je členěna do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje čtyři základní, stěžejní bloky. První z nich zmiňuje samotnou klasifikaci zrakových vad a osob se zrakovým postižením, u kterých se následně aplikují kompenzační pomůcky. V druhé kapitole se práce věnuje kompenzaci jako takové a smyslům, které mohou částečně nahrazovat zrak. V třetí části jsou kompenzační pomůcky klasifikačně rozděleny a následně popsány. V posledním bloku se práce zaměřuje na systém služeb u organizací, které se snaží pomáhat osobám se zrakovým postižením v české republice. V praktické části jsou charakterizovány cíle práce, metodika šetření, techniky sběru dat. K naplnění cílů praktické části byla použita kvalitativní analýza. Technikou sběru dat byly hloubkové rozhovory a analýza obsahu webových stránek. Výzkumným šetřením bylo zjištěno, že firmy distribuující kompenzační pomůcky usilují o co největší propagaci firmy, aby nejen příslušné organizace, ale i osoby se zrakovým postižením o jejich firmě měly co nejlepší informace a dostaly se do podvědomí. Dělají vše pro dobro svého klienta a snaží se mu poskytnout co nejlepší servis. Chtějí, aby klienti byli spokojeni a případně je mohli doporučit další klientele. Díky tomu může firma růst.
Proměny Corporate Social Responsibility
Knížová, Kristýna ; Kabele, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
V roce 1953 dal Howard R. Bowen vzniknout debatě o společenské odpovědnosti firem, která se mezitím do současnosti velmi rozšířila. Koncept Corporate Social Responsibility získal během druhé poloviny dvacátého století mnoho podob a z akademické půdy se dostal do praxe a též do České republiky. V pozadí změn teoretického přístupu k CSR lze sledovat mj. změnu podnikatelského prostředí. Zejména ve změně v pojímání podniku - od shareholderského ke stakeholderskému. Stakeholderská teorie značně ovlivnila uchopení konceptu CSR. Rozdělila tak společnost na jednotlivé fragmenty. Na základě tématické analýzy a rozhovorů s aktéry jsem identifikovala 2 hlavní praktikované přístupy k CSR. Někteří aktéři chápou společenskou odpovědnost firem na pozadí morálních hodnot, někteří aktéři naopak chápou tento pojem na pozadí ekonomických zájmů firmy. Firmy mohou být odpovědné z obou důvodů na základě vnějších tlaků. Některé firmy si ovšem hrají na společenskou odpovědnost, což společnost pochopitelně nevnímá pozitivně a může tuto negativní zkušenost dále přenášet na další firmy s "nálepkou CSR". Nicméně, řada výzkumů opakovaně ukázala, že občané očekávají od firem angažovanost ve společenských problémech a za jejich aktivitu je odmění nákupem. Firmy tak mohou skrze CSR aktivity získávat moc ve společnosti, kde...
Společenská odpovědnost firem a její vliv na společnost
Sedláčková, Martina ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Čížek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Společenská odpovědnost firem a její vliv na společnost" se zabývá formou odpovědnosti v rámci firemního chování a jeho působení na své okolí. Z důvodů neustávajícího hospodářského růstu se v dnešní společnosti musíme potýkat s řadou vyvstávajících rizik, a proto odpovědnost nabývá v minulosti nepoznaného směru. Komerční firmy tak do své podnikatelské strategie zahrnují koncept společenské odpovědnosti, který je zaměřen na široký okruh tzv. stakeholderů. Práce seznamuje čtenáře s konceptem společenské odpovědnosti firem. A dále na základě provedeného kvalitativního výzkumu se věnuje celkovému postavení, vnímání a roli společenské odpovědnosti firem z hlediska čtyř vybraných skupin stakeholderů. Vybrány byly firmy s rozvinutým konceptem společenské odpovědnosti, zaměstnanci firem s tímto konceptem a bez něho, neziskové organizace a zákazníci. Práce rozebírá zkušenost jednotlivých skupin s odpovědností firem, její vliv na ně a rozhraní, na kterém se koncept pohybuje, zda je vnímán spíše jako marketingová strategie a PR nebo nezištná snaha pomáhat a být odpovědný. Z výzkumu pak především vyplynulo, že společenská odpovědnost firem má výchovný vliv na společnost a zkoumané skupiny rozvíjí, přičemž podporovat tento rozvoj může právě marketing. Společenská odpovědnost firem tak je...
Analýza přínosů projektů OHK Brno pro podnikatele v regionu
Majer, Petr ; MBA, Libor Kejda, (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou přínosu projektů Obchodní a hospodářské komory Brno pro podnikatele v regionu. V diplomové práci je popsána struktura a fungování komory a též jednotlivé její projekty. Pro hodnocení jsou důležité tři marketingové průzkumy, které byly provedeny v letech 2005 - 2007. Na základě jejich výsledků je zhodnocena stávající situace a na základě osobních zkušeností jsou formulována doporučení pro management.
Zmapování informačních zdrojů o spalování biomasy
Komárek, Martin ; Bělohradský, Petr (oponent) ; Hájek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním informačních zdrojů o spalování biomasy. Cílem teto práce je uvést základní informační zdroje, ze kterých získáme cenné poznatky pro další zpracování a výzkum v tomto oboru energetiky.V uvedených kapitolách této práce získáme praktické informace o těchto zdrojích.
Forma vstupu firmy na nový trh
Fialová, Jitka
Cílem této práce je navrhnout a doporučit nejvhodnější formu vstupu firmy na nový trh pomocí SWOT analýzy a analýzy trhu. Jako podkladové materiály k tomuto vypracování nám slouží interní informace o společnosti a veřejně dostupné informace o vybraném trhu. Práce bude vycházet ze zadaného obsahu a bude rozdělena na dvě části. Část teoretickou a část praktickou.
Firemní dobrovolnictví na jihu Čech
KYSELÁ, Veronika
Ve své bakalářské práci se věnuji firemnímu dobrovolnictví na jihu Čech, které je stále v dobrovolnické činnosti málo rozšířené. Teoretická část je rozdělena do tří částí. První část se zabývá dobrovolnictvím obecně, jak je dobrovolnictví děleno, jaká je motivace k dobrovolnictví nebo jaká je historie dobrovolnictví. Druhá část je věnována společenské odpovědnosti firem (CSR), kde se dovíte o CSR, jak je koncipováno CSR, kdo je to stakeholdler, kdo může pomoci s poradenstvím v rámci CSR a jaké služby nabízejí. A poslední část se zabývá firemní filantropií, kde se dovíte více o historii firemního dobrovolnictví, jak je děleno firemní dobrovolnictví a o firemním dobrovolnictví v sociálních službách. Cílem práce je zjistit informace o firemním dobrovolnictví a zjistit stav firemního dobrovolnictví v Jihočeském kraji. V praktické části je využita metoda kvantitativního výzkumu, kde byla konkrétně využita metoda dotazování a technika polostrukturovaného dotazníku. Touto metodou byl zpracován výzkum, který je rozdělen do dvou částí. První část výzkumu se zabývá firmami, které se zapojují do programu firemního dobrovolnictví. Druhá část výzkumu se zabývá firmami, kde je předpoklad, že nejsou zapojeny do programu firemního dobrovolnictví. Výsledky mého výzkumu potvrdily tyto hypotézy. A to, že na jihu Čech se firmy do programu firemního dobrovolnictví nezapojují a mají nedostatek informací o firemním dobrovolnictví. A také to, že firemní dobrovolnictví rozvíjí týmovou komunikaci. Jako další postupy bych navrhla větší propagaci firemního dobrovolnictví a jeho výhod. Výsledky bakalářské práce mohou být využity i v praxi, jako výukový materiál i pro zmapování firemního dobrovolnictví na jihu Čech. Výsledky mohou být také využity k informování veřejnosti, firem a nestátních neziskových organizací o problematice firemního dobrovolnictví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.