Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Ortová, Nina ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních nadací a nadačních fondů v České republice. V teoretické části nabízí přehled toho, jaké nástroje komunikace se v neziskovém sektoru využívají i jaké jsou v nich nejnovější trendy. Teoretická část zkoumá také morální aspekty existence firemních nadací a jejich vzniku pod mateřskou firmou. V praktické části práce odhaluje, jaké nástroje firemní nadace k interní i externí komunikaci využívají a s jakou efektivitou komunikace se potýkají. Zároveň mapuje povědomí o firemních nadacích v České republice vzhledem k ostatním neziskovým subjektům. Neodmyslitelnou částí této bakalářské práce je také náhled do chodu firemních nadací skrze zástupce významných firemních nadací. Práce též zjišťuje, zda mateřské organizace využívají existence vlastních neziskových organizací pouze k vlastnímu prospěchu či zda je za jejich založením skutečně charitativní úmysl. V neposlední řadě práce obsahuje kvalitativní zhodnocení komunikace deseti firemních nadací, které se v kvantitativním výzkumu na reprezentativním vzorku profilovaly jako nejvýznamnější. Prostřednictvím tohoto zhodnocení práce nabízí žebříček...
Transparentnost firemních nadací v České republice
Hoffmannová, Veronika ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Deverová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu transparentnosti firemních nadací v České republice. Tento aspekt fungování firemních nadací je důležitý zejména pro získání a udržení důvěry veřejnosti a legitimity ve společnosti. Transparentnost je zde definována a následně zkoumána jako zveřejnění a dostupnost informací o nadaci na internetu. Cílem práce je zjistit jaká je úroveň transparentnosti firemních nadací a jak tato úroveň souvisí s vybranými charakteristikami nadací a firem. První teoretická část práce popisuje teoretická východiska firemních nadací a transparentnosti včetně jejích indikátorů a determinant. Druhá empirická část popisuje provedený výzkum, jeho výsledky a závěry. Výzkum je proveden na souboru všech nadací, které mají firemního zakladatele a byly založeny do roku 2014 včetně. Zkoumány byly dva typy transparentnosti; finanční transparentnost a transparentnost související s činností, které byly vytvořeny pomocí vybraných indikátorů. Jako možné determinanty transparentnosti byly zvoleny velikost nadace, stáří nadace, velikost správní rady nadace, zahraniční působení zakladatelské firmy a velikost zakladatelské firmy. K testování hypotéz o vztahu úrovně transparentnosti a jejích možných determinantů byla zvolena korelační analýza a test porovnání nezávislých výběrů. Z výsledků vyplývá...
Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Ortová, Nina ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních nadací a nadačních fondů v České republice. V teoretické části nabízí přehled toho, jaké nástroje komunikace se v neziskovém sektoru využívají i jaké jsou v nich nejnovější trendy. Teoretická část zkoumá také morální aspekty existence firemních nadací a jejich vzniku pod mateřskou firmou. V praktické části práce odhaluje, jaké nástroje firemní nadace k interní i externí komunikaci využívají a s jakou efektivitou komunikace se potýkají. Zároveň mapuje povědomí o firemních nadacích v České republice vzhledem k ostatním neziskovým subjektům. Neodmyslitelnou částí této bakalářské práce je také náhled do chodu firemních nadací skrze zástupce významných firemních nadací. Práce též zjišťuje, zda mateřské organizace využívají existence vlastních neziskových organizací pouze k vlastnímu prospěchu či zda je za jejich založením skutečně charitativní úmysl. V neposlední řadě práce obsahuje kvalitativní zhodnocení komunikace deseti firemních nadací, které se v kvantitativním výzkumu na reprezentativním vzorku profilovaly jako nejvýznamnější. Prostřednictvím tohoto zhodnocení práce nabízí žebříček...
Doporučení rozvoje firemní nadace v ČR
Hlávková, Barbora
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem (CSR) se zaměře-ním na firemní filantropii. Práce popisuje CSR aktivity a činnost Nadace O2 společnosti Telefónica. Konkrétně program Think Big, určený pro mladé lidi. Program Think Big je zkoumán v dalších Evropských zemích (Spolková republika Německo, Velká Británie, Irsko, Slovenská republika a Španělsko). Následně je vytvořeno doporučení pro rozvoj Nadace O2 na základě zkušeností ze zahraničních poboček.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.