Název: Komunikace firemních nadací v České republice
Překlad názvu: Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Autoři: Ortová, Nina ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: firemní filantropie; firemní nadace; marketing; marketingová komunikace; neziskové organizace; neziskový sektor; corporate foundation; corporate philanthropy; marketing; marketing communication; non-profit organizations; non-profit sector

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86090

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-477208


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet