Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncept Corporate Social Responsibility, jeho vnímání a podpora
Tuček, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility - CSR. Zvolené téma je v současnosti velice aktuální. Mnoho firem se o myšlenky tohoto konceptu v tuzemsku začíná zajímat. Zejména v posledních letech pak jsou již vidět velice zajímavé aktivity a projekty v této oblasti. V teoretické části práce jsou zachyceny podstatné obsahové výklady konceptu, také je zde zdokumentován stav na poli CSR - jednak v EU a konkrétněji pak v ČR. Poté diplomová práce ve stručnosti seznamuje s vybranými výzkumy, které se tématu dotýkají. Praktická část diplomové práce je založena na analýze dat agentury Median a směřuje k analýze vnímání myšlenek konceptu CSR. Doplňuje tak poznatky o postojích české společnosti k odpovědnému chování firem.
Firemní filantropie. Aplikace Cause Related Marketing ve vybrané společnosti.
Karotchanka, Tatsiana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na aplikace Cause Related Marketing v italské cestovní kanceláře.
Firemní kultura a rozvoj regionu
Čurnová, Jana ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Velichová, Lucie (oponent)
Práce se odvíjí od pojmu etika v podnikání. Podává teoretická východiska podnikatelské etiky a společenské odpovědnosti firem. Hlavní pozornost je věnována různým formám spolupráce v oblasti Corporate social responsibility s důrazem na firemní filantropii. Její součástí je také krátká charakteristika neziskových oganizací, jakožto nejčastějších příjemců firemních darů. Případová studie je věnována analýze firemní kultury a CSR aktivit ve společnosti Škoda auto a.s. a klade si za cíl ozřejmit naplněnost firemní politiky v této oblasti a její dopad na region.
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice
Kunz, Vilém ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) ; Rančák, Jan (oponent)
Doktorská práce se zaměřuje na problematiku uplatňování společenské odpovědnosti firem v České republice. Práce je rozdělena do 9 kapitol. První kapitola je úvodem do problematiky společenské odpovědnosti firem a zdůrazňuje aktuálnost tohoto tématu. Ve druhé kapitole je zdůvodněna volba tématu práce, jsou zde stanoveny hlavní cíle práce a hypotézy. Rovněž jsou zde popsány metody, jež jsou použity při zpracování práce. Ve třetí kapitole jsou formulována teoretická východiska, která se vztahují k problematice společenské odpovědnosti firem. Pozornost je zde věnována vymezení a vývoji konceptu společenské odpovědnosti firem, hlavním charakteristickým znakům CSR, teorii stakeholderů. Součástí této kapitoly je i zhodnocení uváděných argumentů pro a proti společenské odpovědnosti firem, včetně hodnocení vazby CSR na udržitelný rozvoj. Teoretická východiska jsou doplněna o některé významné aktivity EU na poli CSR, jež významně přispěly k prosazování a rozvoji myšlenek CSR. Náplní čtvrté kapitoly je analýza dosavadních výzkumů k problematice CSR realizovaných v České republice či v sousedních zemích. Pátá kapitola je věnovaná vlastnímu empirickému výzkumu, který byl realizován mezi představiteli podnikatelského sektoru v České republice. Je zde formulován výzkumný problém, stanoveny cíle výzkumu a uvedeny metody použité při výzkumu. Dále je popsán vlastní výzkum a značná pozornost je věnována analýze a vyhodnocení výsledků výzkumu. Náplní šesté kapitoly je návrh na vytvoření systémových podmínek pro rozšíření CSR v České republice. V sedmé kapitole je ukázán na konkrétním příkladě přístup průmyslového podniku (Mostecká uhelná a.s.) k uplatňování CSR. V osmé kapitole je formulován návrh postupu pro implementaci CSR do firemní praxe. Devátá kapitola tvoří závěr doktorské práce. Je zde zhodnoceno především naplnění cílů disertační práce a potvrzeny či vyvráceny stanovené hypotézy. V této kapitole jsou též zdůrazněny hlavní přínosy práce a formulována doporučení na další pokračování výzkumu.
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Blechová, Štěpánka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kamarytová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.