Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monitoring podmínek pro lední hokej mládeže ve vybraných hokejových klubech v menších sídlech
Kobzová, Tereza ; Kovář, Karel (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Monitoring podmínek pro lední hokej mládeže ve vybraných hokejových klubech v menších sídlech Cíle práce: Cílem diplomové práce je podrobně popsat situaci ve vybraných hokejových klubech v České republice. Navštívené kluby byly vybrány na základě kritéria upadající členské základy v dětských a mládežnických kategoriích hokejových hráčů. Snahou této diplomové práce určit příčiny neuspokojivé situace v těchto klubech a navrhnout možné způsoby řešení a rozvoje podmínek pro lední hokej mládeže. Metoda: Výzkumné šetření je založeno na hloubkových a strukturovaných interview s odborným vedením hokejových klubů a starostů jednotlivých měst. Dále se v diplomové práci využívá metoda obsahové analýzy. Pomocí těchto dvou metod vznikl kvalitativní výzkum, který byl podobně shrnut a popsán v 18 případových studiích. Výsledky: Obě výše uvedené metody jsou kvalitativně zpracovány do podoby případových studií. Jsou pečlivě a přesně uvedeny příčiny upadající členské základy mládeže a je navržen způsob řešení. Sbíraná data zahrnují poměrně rovnoměrně rozmístěné oblasti výzkumu a je tedy možné zjištěné výsledky aplikovat v globálnějším na celé území České republiky. Klíčová slova: ledová plocha, provoz sportovních zařízení, financování klubů, rozvoj členské základny
Monitoring podmínek pro lední hokej mládeže ve vybraných hokejových klubech v menších sídlech
Kobzová, Tereza ; Kovář, Karel (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Monitoring podmínek pro lední hokej mládeže ve vybraných hokejových klubech v menších sídlech Cíle práce: Cílem diplomové práce je podrobně popsat situaci ve vybraných hokejových klubech v České republice. Navštívené kluby byly vybrány na základě kritéria upadající členské základy v dětských a mládežnických kategoriích hokejových hráčů. Snahou této diplomové práce určit příčiny neuspokojivé situace v těchto klubech a navrhnout možné způsoby řešení a rozvoje podmínek pro lední hokej mládeže. Metoda: Výzkumné šetření je založeno na hloubkových a strukturovaných interview s odborným vedením hokejových klubů a starostů jednotlivých měst. Dále se v diplomové práci využívá metoda obsahové analýzy. Pomocí těchto dvou metod vznikl kvalitativní výzkum, který byl podobně shrnut a popsán v 18 případových studiích. Výsledky: Obě výše uvedené metody jsou kvalitativně zpracovány do podoby případových studií. Jsou pečlivě a přesně uvedeny příčiny upadající členské základy mládeže a je navržen způsob řešení. Sbíraná data zahrnují poměrně rovnoměrně rozmístěné oblasti výzkumu a je tedy možné zjištěné výsledky aplikovat v globálnějším na celé území České republiky. Klíčová slova: ledová plocha, provoz sportovních zařízení, financování klubů, rozvoj členské základny
Sponzoring ve sportovním odvětví
Brtnová, Denisa ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve sportovním odvětví. Teoretická část je zaměřena zejména na vysvětlení pojmu sponzoring a vše, co se sponzoringu jako takového týče. Další část práce je zaměřena na sportovní sponzoring a v poslední řadě se teoretická část práce věnuje sponzoringu ve fotbale. V praktické části práce nalezneme výzkum, který se zabývá sponzoringem v nižších fotbalových soutěžích, konkrétně dvou klubů z Poděbrad. Výzkum je proveden formou rozhovoru se členy klubu a formou dotazníku pro fanoušky klubu. Výsledek tohoto výzkumu přinesl posouzení významu sponzoringu v klubech a také použití těchto financí v klubu.
Sponzoring v malých sportovních organizacích
Sikora, Miroslav ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá sponzoringem v malých sportovních organizacích. Teoretická část práce vymezuje pojem sponzoring, sportovní sponzoring a také definuje pojem malé sportovní organizace a jejich význam ve sportu. Výzkum je proveden smíšenou metodou: první část je kvalitativní a data byla získána prostřednictvím rozhovorů v devíti sportovních organizacích. Druhá část je kvantitativní dotazníkové šetření mezi činovníky a členy sportovních klubů a také fanoušky (tedy cílovou skupinou reklamy). Výsledky odhalují míru a způsoby využití sponzoringu v malých sportovních organizacích a také vymezují jeho význam pro tyto organizace i pro samotné sponzory. Práce také přináší praktické rady pro malé sportovní organizace využitelné při shánění a jednání s potenciálními sponzory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.