Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové strategie v období developm entu filmového projektu
Sedláčková, Dagmar ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v období developmentu filmu. Cílem práce bude popsat dílčí kroky, které by měl producent v rámci vývoje projektu podniknout, aby si zajistil co možná nejlepší podmínky pro jeho realizaci a výrobu a dokázal se prosadit i v rámci evropského filmového trhu. Jednotlivé kapitoly se věnují marketingu filmu od vývoje prvotního nápadu ke scénáři až po jeho prezentaci cílovému publiku, které v této fázi tvoří filmoví profesionálové. V závěru se pak budu zabývat nakolik tyto popsané činnosti a aktivity producenta zapadají do kontextu běžné filmové praxe v Česku.
Francouzské filmy a jejich distribuce v České republice
Tabery, Alice ; Kopečková, Zuzana (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Tato práce se zabývá francouzskými filmy a jejich distribucí v českých kinech, na DVD nebo v televizním vysílání v období posledních deseti let. Popisuje jejich vznik a propagaci, systém podpor ze strany francouzského Národního filmového centra (CNC) a organizace Unifrance Films. Dále mapuje situaci na českém filmovém trhu a pozici francouzské kinematografie u nás od devadesátých let do současnosti, kterou doplňuje seznam všech uvedených francouzských filmů v letech 2002 až 2011. Zvláštní pozornost je věnována českým distributorům, kteří se zabývají uváděním francouzských filmů a jako příklad práce jednoho z nich jsou uvedeny okolnosti distribuce snímku Na mamuta!. Práce analyzuje podmínky, které určují pozici francouzských filmů v ostatní konkurenci a sleduje jejich ohlas a úspěch v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.