Název: Marketingové strategie v období developm entu filmového projektu
Překlad názvu: Marketing strategies in the development stage of a film project
Autoři: Sedláčková, Dagmar ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: filmová produkce; filmová propagace; filmové festivaly; filmové projekty; filmový trh; financování projektů; marketing; producenti; práce producenta

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7592

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156086


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-09-12, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet