Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvnitř okolí
Ryneš, Zdeněk ; Vojtěchovský, Miloš (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podoba vlastního osobního prostoru, který konfrontuji s vizualitou scén používaných v kinematografii. Jde o propojování existujícího a fiktivního (iluzivního) prostředí. Filmový prostor chápu jako ilustraci jeho fyzického ekvivalentu. V existujících filmech vyhledávám scény, které mapují interiéry prostředí, ve kterých se film odehrává. Z těchto scén přebírám pohyb kamery, způsob nahlížení na bezprostřední okolí, který opakuji v prostoru soukromého bytu. Struktura scénáře vychází z dispozic bytu, kde žiji. Výsledné dvoukanálové video vede diváka dvěma úrovněmi prostoru současně.
Kamera jako výrazový prostředek a proces vizuální tvorby ve filmu
Karban, Viktor ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Práce seznamuje se základními funkcemi kamery ve filmu. Popisuje vizuální vyjadřovací prostředky a možnosti jejich využití při tvorbě audiovizuálního díla. Jednotlivé prvky jsou prakticky aplikovány. Výsledkem by měla být demonstrace exprese atributů práce s kamerou.
Montage of a short film
Rešovská, Barbora ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Bakalářská práce Střihová skladba audiovizuálního díla krátkého rozsahu se zabývá střihovou skladbou jakožto prostředkem filmové řeči, kterým autor díla předává divákovi informaci podporující jeho celkový dojem a pochopení filmu. Práce rozebírá aspekty, které musí autor brát v úvahu již při přípravě a natáčení záběrů tak, aby měla výsledná komunikace s divákem požadovaný efekt. Dále se práce věnuje pravidlům, které je potřeba při střihu filmu dodržovat a rozebírá konkrétní druhy střihové skladby. Praktická část obsahuje analýzu krátkého studentského filmu Objetí, která demonstruje použití charakterizovaných pravidel a metod v praxi. Práce má za úkol zhodnotit, jak film prostřednictvím střihové skladby komunikuje s divákem.
Metodika aplikace výrazových prostředků ve filmu.
Sýs, Alan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na výrazové prostředky filmu a na metodiku jejich aplikace. Ukazuje, jak moc mohou postupy jejich užití ovlivnit vyznění díla, respektive navrhuje, jak co nejefektivněji dosáhnout tvůrcova záměru uvědomělým uplatněním filmové řeči. Pro dosažení cílů této práce jsou vybrány nejdůležitější výrazové prvky, které jsou podrobně popsány a následně demonstrovány na konkrétních příkladech z bakalářského filmu Marek se usmívá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.