Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Život záznamu
Ryneš, Zdeněk ; Mazanec, Martin (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám deníkem a deníkovým záznamem vy smyslu tvorby a archivace osobní historie a zpětného pohledu na ni. Po dobu jednoho roku jsem sbíral nahodile pořízené záznamy, které jsem ukládat do kalendářně členěné databáze. V první fázi práce mě zajímalo vytvoření si odstupu od pocitově a osobně zatíženého materiálu. Záznamy jsem stříhal podle předem zkonstruovaných grafických schémat a nákresů. Především jsem se zabýval sbírkou videí jako jedním celkem. V následné fázi se můj zájem přenesl na detail celku. Videa jsem začal štěpit na jednotlivé framy, které jsem tiskl. Videa jsem tak převedl z digitální podoby do hmotného artefaktu. Následně prostřednictvím opakované akce jsem s jedním zvaným účastníkem sdílel vytisknuté framy v lineární posloupnosti doplněné asociačním vyprávěním. Výsledkem je prostorová instalace složence dvou videi. První z nich prezentuje archiv jako celek a druhé je série záznamů proběhlých akcí.
Uvnitř okolí
Ryneš, Zdeněk ; Vojtěchovský, Miloš (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podoba vlastního osobního prostoru, který konfrontuji s vizualitou scén používaných v kinematografii. Jde o propojování existujícího a fiktivního (iluzivního) prostředí. Filmový prostor chápu jako ilustraci jeho fyzického ekvivalentu. V existujících filmech vyhledávám scény, které mapují interiéry prostředí, ve kterých se film odehrává. Z těchto scén přebírám pohyb kamery, způsob nahlížení na bezprostřední okolí, který opakuji v prostoru soukromého bytu. Struktura scénáře vychází z dispozic bytu, kde žiji. Výsledné dvoukanálové video vede diváka dvěma úrovněmi prostoru současně.
Uvnitř okolí
Ryneš, Zdeněk ; Vojtěchovský, Miloš (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podoba vlastního osobního prostoru, který konfrontuji s vizualitou scén používaných v kinematografii. Jde o propojování existujícího a fiktivního (iluzivního) prostředí. Filmový prostor chápu jako ilustraci jeho fyzického ekvivalentu. V existujících filmech vyhledávám scény, které mapují interiéry prostředí, ve kterých se film odehrává. Z těchto scén přebírám pohyb kamery, způsob nahlížení na bezprostřední okolí, který opakuji v prostoru soukromého bytu. Struktura scénáře vychází z dispozic bytu, kde žiji. Výsledné dvoukanálové video vede diváka dvěma úrovněmi prostoru současně.
Život záznamu
Ryneš, Zdeněk ; Mazanec, Martin (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám deníkem a deníkovým záznamem vy smyslu tvorby a archivace osobní historie a zpětného pohledu na ni. Po dobu jednoho roku jsem sbíral nahodile pořízené záznamy, které jsem ukládat do kalendářně členěné databáze. V první fázi práce mě zajímalo vytvoření si odstupu od pocitově a osobně zatíženého materiálu. Záznamy jsem stříhal podle předem zkonstruovaných grafických schémat a nákresů. Především jsem se zabýval sbírkou videí jako jedním celkem. V následné fázi se můj zájem přenesl na detail celku. Videa jsem začal štěpit na jednotlivé framy, které jsem tiskl. Videa jsem tak převedl z digitální podoby do hmotného artefaktu. Následně prostřednictvím opakované akce jsem s jedním zvaným účastníkem sdílel vytisknuté framy v lineární posloupnosti doplněné asociačním vyprávěním. Výsledkem je prostorová instalace složence dvou videi. První z nich prezentuje archiv jako celek a druhé je série záznamů proběhlých akcí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.