Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Realizace preventivního programu Unplugged ve školním roce 2013/2014: Zhodnocení fidelity a spokojenosti žáků
Venzara, Pavel ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Pavlas Martanová, Veronika (oponent)
Tato práce se zabývá zjištěním míry fidelity a spokojenosti žáků s primárně preventivním programem Unplugged při jeho realizaci ve školním roce 2013/ 2014. Program Unplugged je cílen na žáky 6., případně 7. tříd základních škol a prim a sekund gymnázií, tedy na děti ve věku 12- 14 let. Je složen ze 12 lekcí, které jsou prováděny po přibližně třítýdenních intervalech. Hlavním cílem práce bylo zjistit spokojenost žáků s programem a s jeho jednotlivými lekcemi. Dalšími cíli bylo zmapovat srozumitelnost a subjektivně vnímanou užitečnost programu pro žáky. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkové metody. Za hlavní výsledek práce považuji zjištění vysoké míry zapojení žáků do lekcí, kterých se účastnili a také míru zábavnosti lekcí. U kladných odpovědí na míru zapojení vyšel jejich součet v procentech 76 %. A jako zábavné dětem přišly lekce ve více než 74 % případů. Dalšími důležitými výsledky, které byly zjištěny, jsou vysoká míra srozumitelnosti s instrukcemi jak v lekcích (přes 81 %), tak s instrukcemi v pracovních sešitech, které děti při realizaci programu používaly (více než 74 % odpovědí). Dobré výsledky byly zjištěny také pro užitečnost lekcí. Pouze u necelých 12 % případů totiž dali žáci lekci známku 3, nebo horší. Za podstatné zjištění ještě považuji míru účasti žáků na lekcích programu, která...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.