Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace společnosti vstupující na rakouský trh
Jakubčík, Milan ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů marketingové komunikace pro rodinné pekařství, které se chystá expandovat na rakouský trh. Práce se skládá ze tří základních částí. Úvodní část poskytuje teoretický základ a klíčové pojmy spojené s mezinárodním marketingem a marketingovou komunikací. Druhá, analytická, část se věnuje hodnocení stávající pozice společnosti, včetně analýzy makroprostředí a konkurenčního prostředí. Tato část je zakončena marketingovým výzkumem zaměřeným na hloubkové rozhovory se stávajícími klienty. Závěrečná sekce práce přináší na základě učiněných analýz návrhy pro marketingovou komunikaci firmy, jež by měly vést k dosažení vytyčených cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.