Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formy spolupráce fakultních učitelů s pedagogickou fakultou UK
Křížková, Julie ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
V teoretické části je popsána spolupráce fakultních učitelů s pedagogickou fakultou. Je zde definována role fakultního učitele a fakultní školy ve vztahu k mentoringu a pojetí Klinické školy. Dále jsou zde mapovány formy spolupráce, podoby praxí na PedF UK nebo role fakulty a vysokoškolského učitele. Další část textu se soustředí na místa propojování teorie a praxe a podobu spoluprací v edukačně vyspělých zemích. Výzkumná část práce se soustředí na mapování způsobů spolupráce fakultních učitelů s Katedrou preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty UK, jsou zde analyzovány přínosy a úskalí spolupráce a mapovány formy motivace, které spolupráci pomáhají navazovat. Klíčovou výzkumnou otázkou je: Jaké formy motivace uvádějí učitelé při spolupráci s fakultou, jaká vnímají úskalí a jaké spatřují benefity a přínosy ve spolupráci s fakultou? Výzkumným nástrojem je skupinové a individuální interview. Součástí práce jsou též formulované návrhy na inovaci spolupráce fakultních učitelů a pedagogické fakulty.
Kvalita pedagogických praxí z pohledu učitelů základních škol a studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Loucká, Kateřina ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na názory studentů a učitelů z fakultních škol ohledně jednotlivých praxí během studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Cílem práce je analyzovat faktory ovlivňující spolupráci studenta a fakultního učitele z pohledu fakultních učitelů a studentů. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části definuji základní pojmy týkající se praxí, fakultních škol, mentoringu a studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Stěžejním bodem praktické části bude kvantitativní výzkum v podobě dotazníku, jenž bude obsahovat otevřené i uzavřené otázky. Na závěr práce je shrnutí a zhodnocení celé diplomové práce. KLÍČOVÁ SLOVA Praxe, fakultní škola, fakultní učitel, mentoring, dotazník

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.