Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most na silnici I/39
Pokorná, Šárka ; Svoboda, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh mostu na silnici I/39. Byly vypracovány tři studie. Jako nejlepší varianta byla vybrána studie C – prefabrikované předem předpjaté nosníky se spřaženou deskou. Most o jenom poli. Byla zohledněna časově závislá analýza.
Dálniční most přes hluboké údolí
Pírková, Barbora ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení dodatečně předpjaté mostní konstrukce přes hluboké údolí, která převádí komunikaci D26,5/100 dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová. Byly navrženy tři varianty přemostění, které byly porovnány. Nejvhodnější varianta dvou totožných souběžných mostů komorového průřezu konstantní výšky byla dále podrobně posouzena.
Lávka přes dálnici D1 v Bohumíně
Muroň, Vlastimil ; Puda, Vladimír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je návrh a posouzení lávky pro pěší přes dálnici D1 v Bohumíně. Jsou vypracovány dvě varianty v podobě studie. Z nich je vybraná zavěšená konstrukce, která je podrobně vypracována. Konstrukce se nachází v půdorysném oblouku s poměrně malým poloměrem, proto je pro analýzu konstrukce vytvořen prutový model, který respektuje skutečnou geometrii konstrukce. Model taktéž zohledňuje fáze výstavby. Konstrukce je posouzena z hlediska mezního stavu použitelnosti a únosnosti dle současně platných norem. V rámci práce je taktéž provedena modální analýza a harmonická odezva konstrukce. Součásti je podrobná výkresová dokumentace.
Předpjatý most na rychlostní komunikaci
Juřenčáková, Jana ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikaci přes ploché údolí Vsetínské Bečvy mezi městy Valašské Meziříčí a Vsetín. Pro každý směr komunikace je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze pravá nosná konstrukce s větší šířkou nosné konstrukce. Ze dvou vypracovaných variant je vybrána varianta dodatečně předpjatého jednokomorového nosníku o třech polích s rozpětími 48,0 + 65,0 + 48,0 m. Pro vybranou variantu jednokomorového nosníku byly dále vypracovány dvě varianty výstavby mostu. Výsledná varianta je posouzena podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Dynamická analýza mostní konstrukce
Kinclová, Radka ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je dynamická analýza zavěšené lávky. K výpočtu je použit programový systém RFEM. V práci je vysvětlen princip návrhu této konstrukce. Dále je provedena analýza stavebních fází. Jsou zde spočítány vlastní tvary konstrukce pro různé kombinace hmot. Práce zkoumá účinky pohyblivého zatížení a účinky zemětřesení, a to několika metodami výpočtu. V závěru je provedeno srovnání jednotlivých vlivů na konstrukci a použitých metod.
Lávka pro pěší
Hibš, Daniel ; Kocourek,, Petr (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá novým přemostěním vícepruhové komunikace. Převáděná komunikace je stezka pro pěší a cyklisty spojující významné aglomerace. Byly zpracovány tři varianty přemostění a pro další podrobné zpracování byla vybrána varianta C. Jedná se o nesymetricky zavěšenou lávku s monolitickou mostovkou. V zavěšené části nad převáděnou komunikací je mostovka tvořena prefabrikovanými segmenty. Zavěšení konstrukce je realizováno ze dvou skloněných pylonů tvořící tvar písmene V. Analýza konstrukce probíhala v programu MIDAS Civil, kde byl zadán kompletní model konstrukce včetně navazující estakády. Model vystihuje postup výstavby konstrukce a zahrnuje dotvarování a smršťování betonu. Bylo použito proměnné zatížení od dopravy, teploty a větru. Následně byla konstrukce posouzena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Posouzení probíhala v programu IDEA StatiCa s doplněním ručními výpočty. Statický výpočet zahrnuje i posouzení konstrukce na harmonické buzení od chodců. Následně byly vypracovány přehledné výkresy, podrobné výkresy a vizualizace.
Most komorového průřezu
Zifčák, Karel ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce přes hluboké údolí na dálniční komunikaci. Ze tří variant přemostění, které byly navzájem porovnány, byla nejvhodnější dále posuzována. Řešená konstrukce je z dodatečně předpjatého betonu a je tvořena komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podpírány prefabrikovanými vzpěrami po celé délce mostu. Zatížení bylo uvažováno dle evropské normy ČSN EN 1991-2 – Zatížení mostů dopravou, a dimenzování dle ČSN EN 1992-2-Navrhování betonových konstrukcí – Betonové mosty – Navrhování a konstrukční zásady.
Spojitá betonová mostní konstrukce na rychlostní komunikaci R2
Horut, Jakub ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší převedení rychlostní komunikace R2 na Slovensku přes údolí. Výška konstrukce je zde omezena železniční tratí a místní komunikací. Ze dvou navržených variant byla vybrána a zpracována varianta deskotrámové konstrukce. Rozpětí polí je 24,5m + 5 x 30m +24,5m. Návrh konstrukce byl navržen dle mezních stavů s ohledem na postupnou výstavbu. Je zpracován statický výpočet, výkresová dokumentace, vizualizace a technická zpráva.
Dálniční estakáda
Zatloukal, Bohuslav ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostu přes rychlostní komunikaci a hluboké údolí na dálnici D1 na Slovensku v úseku Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka. Ze tří variant byla vybrána varianta jednokomorového nosníku o jedenácti polích. Nosná konstrukce je samostatná pro každý směr. Návrh je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby. Posouzení konstrukce je provedeno na prutovém modelu. Přílohy práce obsahují statický výpočet, výkresovou dokumentaci a vizualizace mostu.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.