Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
LABORARTORY BRNO
Lišková, Nela ; Šupler, Libor (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Řešená parcela se nachází v samém srdci moravské metropole - Brna. Nárožní parcela na okraji historického jádra je pro návrh určující, protože dává městu svou důležitost. Objekt svým tvarem kompaktně uzavírá nároží. Zároveň svým hmotovým řešením plynule navazuje na zástavbu ulic Koliště a Milady Horákové Fasáda budovy reaguje na koncept galerie. Konceptem galerie je kontinuální otevřený prostor. V tomto prostoru jsou pak vnořeny hmoty plnící funkce komunikačních jader a funkce spojené s chodem galerie.
Typologie osobnosti a sociální práce
MALÁ, Daniela
Cílem bakalářské práce je charakterizovat různé typologie klientů a v návaznosti na to popsat možné strategie přístupu sociálního pracovníka k těmto klientům. Metodou použitou v bakalářské práci je rešerše a studium literatury relevantní ke zvolenému tématu. Práce je koncipována jako čistě teoretická. V první kapitole je popsána osobnost, temperament a faktory, které ovlivňují utváření osobnosti. Druhá kapitola se věnuje významu znalosti typologií osobnosti pro sociální práci. Také je zde obsažen historický exkurz a popsány tyto typologie osobnosti: podle Hippokrata, Junga a typologie MBTI. Ve třetí kapitole jsou vypsány charakteristiky extrovertů a introvertů, a to jak dospělých, tak dětí. V rámci jednotlivých podkapitol jsou nastíněny vhodné strategie, které může sociální pracovník při práci s jednotlivými typy osobnosti využít.
Změna chování předškolního dítěte v závislosti na změně prostředí
KAHUDOVÁ, Jitka
Cílem bakalářské práce je upozornit na odlišné chování dětí se zvláštními projevy chování při změně prostředí. V teoretické části je charakterizována škola v přírodě od jejího vzniku po současnost a její edukační program. V další části jsou vymezeny různé druhy prostředí a výchovy a jejich vliv na chování a adaptaci dítěte. Jsou zde také definovány jednotlivé faktory, jež ovlivňují chování dítěte a konkrétní druhy problémového chování. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením, jež bylo zaměřené na zjištění rozdílů v chování dětí v jejich domovské mateřské škole a při pobytu ve škole v přírodě. Výsledky poukazují na pozitivní vliv školy v přírodě na chování dětí.
LABORARTORY BRNO
Lišková, Nela ; Šupler, Libor (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Řešená parcela se nachází v samém srdci moravské metropole - Brna. Nárožní parcela na okraji historického jádra je pro návrh určující, protože dává městu svou důležitost. Objekt svým tvarem kompaktně uzavírá nároží. Zároveň svým hmotovým řešením plynule navazuje na zástavbu ulic Koliště a Milady Horákové Fasáda budovy reaguje na koncept galerie. Konceptem galerie je kontinuální otevřený prostor. V tomto prostoru jsou pak vnořeny hmoty plnící funkce komunikačních jader a funkce spojené s chodem galerie.
"Stres a syndrom vyhoření u učitelek MŠ v souvislosti s osobnostními charakteristikami."
BAKEŠOVÁ, Ivana
Bakalářská práce je věnována syndromu vyhoření a jeho vztahu k osobnostním a sociálním charakteristikám učitelek mateřských škol. Teoretická část popisuje fáze, příčiny a projevy syndromu vyhoření, možnosti prevence a léčby. Zabývá se rozdíly v osobnostních charakteristikách, hlavně v souvislosti se schopností čelit stresu a zátěži a účinně je zvládat. Poukazuje i na specifika práce učitelek mateřských škol. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkových šetření u učitelek mateřských škol v Táboře a blízkém okolí. Cílem je zjistit, do jaké míry a zda vůbecsouvisí osobnostní a sociální charakteristiky se syndromem vyhoření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.