Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dílčí strategie podniku
Novák, Petr ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Juřičková, Lenka (oponent)
Práce se zabývá zpracováním dílčí strategie společnosti TNT Express Worldwide. Úkolem je provést externí a interní analýzu a zmapovat současnou situaci podniku. Výstupem budou doporučení pro další vývoj firmy.
Strategie podniku
Pixová, Kateřina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hadravová, Marie (oponent)
Zpracovat strategickou analýzu konkrétního podniku, provést externí a interní analýzu a zpracovat strategii budoucího vývoje podniku.
Strategická analýza výkonnosti firmy
Florian, Jan Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou výkonnosti konkrétní firmy za pomoci metody Balanced Scorecard. Na základě externí a interní analýzy je sestavena SWOT matice, ze které je formulovaná vhodná strategie. Stručná finanční analýza hodnotí pomocí klasických ukazatelů finanční výkonnost firmy. Metodou Balanced Scorecard je dále naznačeno jak celkovou výkonnost firmy dále zvyšovat a jak zvolenou strategii začlenit do jejího každodenního fungování.
Strategická analýza podniku Galerie-kafé U Modré kočky, Zahradní a květinové studio
Bánská, Eva ; Kovář, František (vedoucí práce)
Analýza současné situace podniku a jeho postavení na lokálním trhu. Aplikace analytických metod: Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Na základě specifikace silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb návrhy na zlepšení do budoucna.
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hakl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.