Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace výfukového potrubí zážehového motoru
Prášek, Martin ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci stávajícího, popř. návrh nového výfukového traktu u vozu Volkswagen Polo pohybující se v seriálu rally-crossové divize A1. Vůz je poháněn koncernovým, vodou chlazeným, atmosférickým motorem o objem 1 599 ccm. Pro dosažení cílů jsou zde aplikovány poznatky jak teoretického charakteru (analytické výpočty), tak zejména moderní přístupy pomocí softwarového prostředí od fy Lotus. Úpravy výfukového systému jsou koncipovány tak, aby vyhovovaly všem regulím sportovního sdružení FIA.
Vliv výfukového potrubí na vnější otáčkovou charakteristiku motocyklového čtyřdobého motoru
Nádvorník, David ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Smolka, Josef (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je shrnutí poznatků o výfukovém potrubí motocyklu a jeho vlivu na výkon a točivý moment motoru. Dále se práce zaměřuje na přídavné systémy výfukových potrubí napomáhajících k optimalizaci průběhu točivého momentu a výkonu motoru. V závěru práce jsou obsaženy výsledky z experimentálního měření zabývající se vlivem tlumiče výfuku na křivky otáčkové charakteristiky motoru.
Návrh výfukového potrubí pro vůz Formule SAE
Chlíbek, Lukáš ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh výfukového potrubí pro motor Formule SAE. Pohonnou jednotkou je zde atmosférický vodou chlazený spalovací motor z motocyklu Yamaha YZF R6, modelový rok 2005. Návrh výfukového potrubí je koncipován tak, aby splňoval podmínky Formule SAE.
Vliv výfukového potrubí na vnější otáčkovou charakteristiku motocyklového čtyřdobého motoru
Nádvorník, David ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Smolka, Josef (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je shrnutí poznatků o výfukovém potrubí motocyklu a jeho vlivu na výkon a točivý moment motoru. Dále se práce zaměřuje na přídavné systémy výfukových potrubí napomáhajících k optimalizaci průběhu točivého momentu a výkonu motoru. V závěru práce jsou obsaženy výsledky z experimentálního měření zabývající se vlivem tlumiče výfuku na křivky otáčkové charakteristiky motoru.
Pevnostní a frekvenční analýza traktorového výfuku
Lébl, Jan ; Píštěk, Václav (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá pevnostní a frekvenční analýzou traktorového výfuku, který je vyvíjen jako ekonomická varianta v rámci konstrukční přípravy pro použití v traktorových kabrioletech firmy Zetor Tractors a.s. Nejprve je provedena modální analýza pro zjištění vlastní frekvence výfuku. V další části je pak řešena deformačně-napjatostní analýza pro posouzení celkové pevnosti konstrukce výfuku. Nakonec je provedena termodynamická analýza pro posouzení tepelné odolnosti výfuku. Pro tyto výpočty je použito metody konečných prvků (MKP) s využitím výpočetního softwaru ANSYS 13.
Optimalizace výfukového potrubí zážehového motoru
Prášek, Martin ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci stávajícího, popř. návrh nového výfukového traktu u vozu Volkswagen Polo pohybující se v seriálu rally-crossové divize A1. Vůz je poháněn koncernovým, vodou chlazeným, atmosférickým motorem o objem 1 599 ccm. Pro dosažení cílů jsou zde aplikovány poznatky jak teoretického charakteru (analytické výpočty), tak zejména moderní přístupy pomocí softwarového prostředí od fy Lotus. Úpravy výfukového systému jsou koncipovány tak, aby vyhovovaly všem regulím sportovního sdružení FIA.
Návrh výfukového potrubí pro vůz Formule SAE
Chlíbek, Lukáš ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh výfukového potrubí pro motor Formule SAE. Pohonnou jednotkou je zde atmosférický vodou chlazený spalovací motor z motocyklu Yamaha YZF R6, modelový rok 2005. Návrh výfukového potrubí je koncipován tak, aby splňoval podmínky Formule SAE.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.