Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení ředitelů základních a mateřských škol zřizovatelem
Louková, Marcela ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Jejím cílem je prozkoumat a zhodnotit systémy hodnocení náhodně vybraných zřizovatelů a následně porovnat teorii řízení lidských zdrojů s praxí. Teoretická část vychází z poznatků v oblasti moderní personalistiky a seznamuje s problematikou školství jako specifického rezortu. Výzkum je proveden metodou obsahové analýzy náhodně vybraného vzorku dokumentů, které stanovují pravidla pro hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Z analýzy vyplývá, že vytvořit systém, který by obsáhl všechny aspekty práce ředitelů a zároveň vedl k neustálému zlepšování jejich pracovního výkonu, není pro zřizovatele vůbec snadné. Napomoci by tomu mohl manuál k hodnocení ředitelů základních a mateřských škol, který je výstupem této práce a zřizovatelům poskytuje základní informace a doporučení, včetně návrhu hodnotících kritérií.
Hodnocení ředitelů základních a mateřských škol zřizovatelem
Louková, Marcela ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Jejím cílem je prozkoumat a zhodnotit systémy hodnocení náhodně vybraných zřizovatelů a následně porovnat teorii řízení lidských zdrojů s praxí. Teoretická část vychází z poznatků v oblasti moderní personalistiky a seznamuje s problematikou školství jako specifického rezortu. Výzkum je proveden metodou obsahové analýzy náhodně vybraného vzorku dokumentů, které stanovují pravidla pro hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Z analýzy vyplývá, že vytvořit systém, který by obsáhl všechny aspekty práce ředitelů a zároveň vedl k neustálému zlepšování jejich pracovního výkonu, není pro zřizovatele vůbec snadné. Napomoci by tomu mohl manuál k hodnocení ředitelů základních a mateřských škol, který je výstupem této práce a zřizovatelům poskytuje základní informace a doporučení, včetně návrhu hodnotících kritérií.
Systémy pro automatizaci zadávání a vyhodnocování studentských úloh
Avgustis, Dmitry ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce bylo provést rešerši světu automatického vyhodnocování studentských úloh a připravit podklady pro snadnější zahájení takovéhoto systému do provozu v rámci VŠE. Pro to byly analyzovány existující testovací techniky a hotové vyhodnocovací systémy. Na základě zkoumání byly stanoveny požadavky, kterým by mělo odpovídat výsledné řešení. K získávání informací byly použity otevřené internetové zdroje, závěrečné práce studentů a také byla provedena osobní komunikace s lidmi zabývajícími se stejným problémem. První část práce věnovaná popisu technologií, které tím nebo jiným způsobem pomůžou stanovit požadavky na vyhodnocovací systém. Druhá polovina se zabývá rozborem již existujících technologií. Závěr poskytuje cestu, která by měla nasměrovat budoucí vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.