Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluační nástroje pro hodnocení školního vzdělávacího programu v oblasti pedagogického procesu
Tichá, Zdeňka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá metodami a technikami, které slouží ke sběru a analýze dat užívaných v evaluačním procesu v oblasti školních vzdělávacích programů (ŠVP) v mateřské škole. Teoretická část vymezuje definice a základní pojmy související s oblastí hodnocení a evaluace, evaluačních nástrojů a procesů. Pojmenovává základní metody a techniky evaluačních procesů a jejich praktické používání při vyhodnocování evaluačního systému v ŠVP v podmínkách sloučených mateřských škol. V empirické části se zaměřuje na oblast evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol a pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Zkoumá praktické využívání konkrétních evaluačních nástrojů při vyhodnocování evaluačních systémů. Analyzuje vlastní realizaci, efektivitu a funkčnost evaluačních praktik a hodnocení výsledků výzkumného šetření. Na závěr přináší doporučení možných postupů a řešení zjištěných nedostatků v oblasti evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol.
Evaluační nástroje pro hodnocení školního vzdělávacího programu v oblasti pedagogického procesu
Tichá, Zdeňka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá metodami a technikami, které slouží ke sběru a analýze dat užívaných v evaluačním procesu v oblasti školních vzdělávacích programů (ŠVP) v mateřské škole. Teoretická část vymezuje definice a základní pojmy související s oblastí hodnocení a evaluace, evaluačních nástrojů a procesů. Pojmenovává základní metody a techniky evaluačních procesů a jejich praktické používání při vyhodnocování evaluačního systému v ŠVP v podmínkách sloučených mateřských škol. V empirické části se zaměřuje na oblast evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol a pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Zkoumá praktické využívání konkrétních evaluačních nástrojů při vyhodnocování evaluačních systémů. Analyzuje vlastní realizaci, efektivitu a funkčnost evaluačních praktik a hodnocení výsledků výzkumného šetření. Na závěr přináší doporučení možných postupů a řešení zjištěných nedostatků v oblasti evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.