Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klamlivá reklama vo vzťahu ku konkurencii
Gašparová, Veronika
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku klamavé reklamy. Teoretická část se zabývá reklamou, jejími druhy a způsoby regulace. Také je zde historický přehled regulace reklamy a část o implementaci komunitárního práva do české legislativy. Praktická část uvádí různé případy reklamy, konkrétně rozhodnutí Rady pro reklamu. V závěru je zahrnuté doporučení pro management podniku, jako zadavatele reklamy, a také pro podnik, který je poškozován reklamou konkurence.
Porovnání etických a právních pravidel upravujících reklamu
Hübnerová, Daniela ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá reklamou zaměřenou na děti a porovnává právní a etickou regulaci, jimiž je reklama upravena. Nejdříve práce stručně představí regulaci, která se věnuje reklamě, poté se již zaměří na působení dětské reklamy a na specifickou úpravu týkající se právě reklamy, jejímiž adresáty jsou děti. Dále se věnuje významu právních a etických pravidel, které reklamu regulují, a porovnává obsah obou typů regulace opět v zaměření na děti. V této práci jsou také obsaženy příklady rozhodnutí dozorových orgánů ohledně škodlivosti konkrétních reklam a rozbor vybraných v současnosti vysílaných dětských reklam. Důležitou součástí této práce je také výzkum ohledně působení a dopadů reklamy na děti a informovanosti veřejnosti o regulaci dětské reklamy.
Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti
Bínová, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá vlivem reklamy na děti a její regulací. Vytyčuje hlavní problémové oblasti spojené s vývojem dítěte.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.