Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design přenosného kávovaru espressa
Kosová, Barbora ; Křenek, Ladislav (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh přenosného kávovaru espressa s ohledem na ergonomické, konstrukční a estetické požadavky. Design je podmíněn nízkou hmotností a kompaktností, ale přesto se snaží dodržet důležité parametry správného espressa. Mimo jiné se práce zabývá i návrhem nezbytných komponentů, usnadňující přípravu i přenášení, jako je pouzdro či šálky na espresso.
Design kávovaru
Enenkelová, Sylvie ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je design kávovaru. Konkrétně jsem se věnovala navrhování automatického espresso kávovaru, vhodného do domácnosti. Cílem bylo vytvořit takový produkt, který bude schopný obstát mezi širokou nabídkou konkurenčních výrobků, jak po stránce designerské, tak po stránce technické.
Design kávovaru
Enenkelová, Sylvie ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je design kávovaru. Konkrétně jsem se věnovala navrhování automatického espresso kávovaru, vhodného do domácnosti. Cílem bylo vytvořit takový produkt, který bude schopný obstát mezi širokou nabídkou konkurenčních výrobků, jak po stránce designerské, tak po stránce technické.
Design přenosného kávovaru espressa
Kosová, Barbora ; Křenek, Ladislav (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh přenosného kávovaru espressa s ohledem na ergonomické, konstrukční a estetické požadavky. Design je podmíněn nízkou hmotností a kompaktností, ale přesto se snaží dodržet důležité parametry správného espressa. Mimo jiné se práce zabývá i návrhem nezbytných komponentů, usnadňující přípravu i přenášení, jako je pouzdro či šálky na espresso.
Design kávovaru
Enenkelová, Sylvie ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je design kávovaru. Konkrétně jsem se věnovala navrhování automatického espresso kávovaru, vhodného do domácnosti. Cílem bylo vytvořit takový produkt, který bude schopný obstát mezi širokou nabídkou konkurenčních výrobků, jak po stránce designerské, tak po stránce technické.
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
PINCOVÁ, Markéta
Cílem práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky. Cílem je zjistit konkrétní chování konzumentů kávy, jejich zvyky a preference. Dalším cílem je najít spojitost mezi různými hledisky. Základní porovnávaná hlediska jsou věk a pohlaví. V souladu s cílem práce jsou konkrétní opatření formulovány pro firmu Matheo, s. r. o., která obchoduje s čerstvou praženou kávou. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která definuje spotřební a nákupní chování, marketingový výzkum, veletrhy a výstavy. Další část se zabývá kávou, typy kávy, přípravou kávy, účinky kávy (kofeinu) a spotřebou kávy v České Republice a ve světě. Praktická část je zaměřena na výzkum spotřebitele kávy a výzkum prodeje. Informace a výsledky byly zjišťovány pomocí metody dotazníkového šetření od alespoň 200 respondentů.
Trendy ve spotřebě kávy
PROVÁZKOVÁ, Eliška
Cílem marketingového výzkumu v této práci je zjistit, metodou dotazování alespoň u 200 respondentů, zda existují nějaké rozdíly v přípravě kávy mezi spotřebiteli s různým pohlavím, věkem, vzděláním a velikostí bydliště. Co je pro spotřebitele kávy největším nákupním stimulem a jestli za poslední dobu změnili své zvyklosti v přípravě a nakupování kávy a jakou značku, typ, velikost balení a způsob přípravy kávy preferují. Teoretická část práce se zabývá pěstováním kávy, způsoby její přípravy, spotřebou kávy v ČR a ve světě, kávovou kulturou, formováním trhu v ČR a marketingovým výzkumem. Praktická část se zaměřuji hlavně na výzkum konečného spotřebitele, výzkum prodeje, výrobkový a prognostický výzkum a částečně také celkovou analýzu trhu a výzkum reklamy. Závěrečná fáze ukazuje na současné trendy kávového trhu. Ukazuje, že za posledních 10 let došlo ke změně zvyklostí v přípravě kávy, kdy dnešní trend směřuje k presované kávě. Změnily se i preference velikosti spotřebitelského balení káva směrem k většímu balení kávy. Zvýšil se počet konzumentů kávy, kteří ji nakupují v hypermarketu. Největším nákupním stimulem je chuť kávy. Nejpreferovanější je střední cenová hladina. V supermarketu i hypermarketu spotřebitelé nejčastěji nakupují instantní kávu. Nejčastější přípravou pražené zrnkové nebo mleté kávy je espresso, které nejvíce upřednostňují noví konzumenti kávy. U pražené zrnkové kávy, kterou mají noví spotřebitelé raději, než kávu mletou, roste obliba většího spotřebitelského balení. Ženy častěji než muži nakupují v supermarketu nebo hypermarketu a více než muži podléhají vlivu reklamy. Vzdělanější konzumenti upřednostňují espresso, zatímco méně vzdělaní spotřebitelé tureckou kávu, k jejíž přípravě je nejčastěji používána pražená mletá káva. Vzdělanější konzumenti také častěji navštěvují hypermarket, než nejméně vzdělaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.