Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití profesionálních sociálních sítí
Božičová, Veronika ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na základní charakteristiky a stupeň využívání vybraných sociálních sítí, se zaměřením na specifickou oblast, a to interní sociální síť Yammer. První část je věnována nejprve sociálním sítím obecně. Jsou zde vymezeny základní pojmy jako sociální síť, interní sociální síť a jsou popsány rozdíly mezi jednotlivými sociálními sítěmi. Dále je v práci blíže představena vnitropodniková sociální síť Yammer, její historie, přínosy a problémy spojené s jejím využíváním jak v akademickém, tak podnikovém prostředí. Cílem této práce je, na základě analýzy výsledků výzkumu využívání sociálních sít v rámci Vysoké školy ekonomické, který je hlavním prvkem navazující části této práce, navrhnout doporučení směřující k rozšíření využívání interní sociální sítě Yammer na VŠE.
Sociální sítě v podnikové praxi a problematika jejich implementace
Uhlíř, Michal ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem této práce je poskytnou vhled do problematiky podnikových sociálních sítí jako nástrojů typu ESN (Enterprise Social Network), dalších kolaborativních nástrojů a nástrojů sociální interakce, které mohou jejich uživatelům usnadnit jednotlivé pracovní úkony a zároveň tak přispívat k celkovému zvýšeni efektivity společnosti. Dále pak nabídnout seznámení s jejich nabízenými funkcemi a vlastnostmi, robustnostní a jednoduchostí, výhodami a nevýhodami. Zároveň nabízí praktický návod jak postupovat při implementaci podnikové sociální sítě, či jiného nástroje sociální interakce v praxi a čeho se zároveň vyvarovat. Celá práce je koncipována do tří částí, které jsou logicky propojeny. První část je teoretickou, kde je probrána základní problematika sociálních sítí jako takových. V druhé části je probrán pojem podnikových sociálních sítí, problematika jejich implementace a zároveň jsme seznámeni hlavními produkty na trhu. Třetí částí je vyhodnocení průzkumu o využívání sociálních sítí v podnikové praxi. Práce tak přináší komplexní náhled do problematiky podnikových sociálních sítí a jejich implementace.
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Šlahař, Dominik ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Podnikové sociální sítě -- kritické faktory úspěchu se, jak už její název napovídá, zabývá oblastí podnikových sociálních sítí, především jejich zaváděním do pod-niků. Jelikož se jedná o relativně novou technologii, nestačila se ustálit ani terminologie, ani principy, na základě kterých podnikové sociální sítě fungují. Proto jsem si jako cíl práce určil zjištění, jaké kritické faktory vedou k úspěchu zavádění podnikových sociálních sítí do podniků. Tyto faktory jsem čerpal z dostupné literatury a vydaných článků od zahraničních autorů, a proto bylo nutné ověřit platnost těchto faktorů i v českém prostředí. Druhým cí-lem práce byla kategorizace kritických faktorů úspěchu zavádění podnikové sociální sítě do podniku za pomoci Metodiky Adopce a adaptace sociálních sítí. K naplnění prvního cíle došlo rešerší dostupných prací týkajících se této problematiky. Zís-kané kritické faktory úspěchu jsem za pomocí syntézy prostřednictvím shlukové analýzy sloučil do podoby unikátních shluků kritických faktorů úspěchu. Pro ně jsem za pomoci dotazníku nebo interview zjišťoval jejich relevanci v podmínkách českého prostředí. K naplnění druhého cíle jsem použil kategorizaci podnikových sociálních sítí, která je uve-dená v Metodice Adopce a adaptace sociálních sítí. Jednotlivé shluky kritických faktorů úspěchu jsem do konkrétních kategorií přiřazoval metodou párového porovnávání. Výsledkem této práce je souhrn 20 unikátních kritických faktorů úspěchu, které jsou dle průzkumu označeny za relevantní z pohledu jejich vlivu na úspěšnost zavádění podniko-vých sociálních sítí do podniku. Zároveň díky této práci došlo k rozšíření Metodiky Adop-ce a adaptace sociálních sítí o pohled kritických faktorů úspěchu. Kapitoly 2, 3 a část kapitoly 4 mají výkladový charakter. Jejich cílem je vymezit všechny důležité pojmy, které se v práci objevují a zařadit je do kontextu. Druhá část kapitoly 4 se věnuje rešeršní práci při hledání kritických faktorů úspěchu zavádění podnikových sociál-ních sítí do podniku a následně jejich sloučení do unikátních shluků. Kapitola 5 se věnuje ověření relevance těchto shluků v českém prostředí a kapitola 6 přináší kategorizaci ověře-ných shluků na základě Metodiky Adopce a adaptace sociálních sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.