Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů ve vybraném podniku
Franěk, Vladimír ; Nešleha, Josef (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast řízení lidských zdrojů a dílčí činnosti personalistiky. První část práce se zabývá teoretickými východisky, a to vymezením základních pojmů a konkrétními personálními činnostmi. V rámci empirické části práce byl proveden kvantitativní výzkum napříč mezinárodními společnostmi, které se charakterem své činnosti zařazují do trhu B2B a zároveň mají výkon své činnosti na území České republiky. Následně byla provedena případová studie vybrané společnosti a na základě identifikovaných problémových oblastí byly formulovány návrhy na zlepšení v dílčích oblastech personálních činností. Dále jsou navržena doporučení na zlepšení v oblasti jednotlivých personálních činností.
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů ve vybraném podniku
Franěk, Vladimír ; Nešleha, Josef (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast řízení lidských zdrojů a dílčí činnosti personalistiky. První část práce se zabývá teoretickými východisky, a to vymezením základních pojmů a konkrétními personálními činnostmi. V rámci empirické části práce byl proveden kvantitativní výzkum napříč mezinárodními společnostmi, které se charakterem své činnosti zařazují do trhu B2B a zároveň mají výkon své činnosti na území České republiky. Následně byla provedena případová studie vybrané společnosti a na základě identifikovaných problémových oblastí byly formulovány návrhy na zlepšení v dílčích oblastech personálních činností. Dále jsou navržena doporučení na zlepšení v oblasti jednotlivých personálních činností.
Gamifikace a sociální hry
Horáková, Monika ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Práce je zaměřena na gamifikaci a její využití při školení nových zaměstnanců. Hlavním cílem bylo představit gamifikaci, zanalyzovat její současný stav a dále předvést, jakým způsobem se dá využít při školení zaměstnanců. V teoretické části jsou nejprve definovány hry a jejich význam. Následně je vymezen pojem gamifikace, její vývoj a použitá typologie hráčů. Pro pochopení jejích základních principů jsou představeny herní prvky a mechanismy, které motivují hráče k aktivitě. Přehled vybraných příkladů gamifikace podle oblastí využití uzavírá teoretickou část práce. Praktická část se věnuje detailnímu popisu gamifikovaného prostředí nástroje New Hire Orientation od společnosti MindTickle, včetně jeho uplatnění ve společnosti H1.cz. V závěrečné části práce je školení vyhodnoceno. Výsledkem provedeného školení jsou navrhnutá doporučení pro firmu, kde školení proběhlo, a také doporučení pro tvůrce softwaru MindTickle.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.