Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 527 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy"
Knechtová, Petra ; Veselý, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro nově vznikající elektronický obchod "ITProfirmy.cz". Práce se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá vymezením problému a vytyčením základních cílů. Dále shrnuji teoretické podklady, ze kterých budu dále vycházet. Ve třetí části práce analyzuji současnou situaci v podniku a na závěr navrhuji marketingový plán. Předkládané řešení představuje konkrétní kroky potřebné pro úspěšné zavedení elektronického obchodu na trh včetně ekonomického zhodnocení navržených změn.
Bezpečnostní rizika elektronického obchodování
Bauer, Oldřich ; Konečný, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá bezpečnostními riziky ve firmě na nejmodernější úrovni a je zaměřená na rizika spojená s elektronickým obchodováním. Popisuje tyto technologie a podává ucelený pohled na bezpečnostní opatření, navrhovaná pro konkrétní firmu v praxi.
Elektronický obchod pro STAVEBNÍ CENTRUM Group s.r.o.
Škapa, Jan ; Burda, Tomáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu a řešení inovace elektronického obchodu obchodní společnosti STAVEBNÍ CENTRUM Group s.r.o., jež se zabývá prodejem a pronájmem strojů a výrobků pro stavebnictví. Součástí práce jsou teoretická východiska pro tvorbu elektronického obchodu, analýza současné situace elektronického obchodu v kontextu celofiremní strategie a realizace a implementace nové verze obchodu.
Formy elektronického marketingu
Grygová, Eva ; Dočkalová, Jana (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se budu zabývat elektronickým marketingem podniku PROZK s.r.o. Moje práce bude řešit, zda podnik dostatečně využívá této formy marketingu a pokud ne, navrhnu konkrétní postupy a řešení pro tuto firmu. Zejména se zaměřím na webové stránky, bannery, emailový marketing a v neposlední řadě také na elektronický obchod podniku PROZK s.r.o. Mým úkolem bude navrhnout změny pro větší odlišení od konkurence, zviditelnění podniku na internetu, lepší informovanost zákazníků, a tím dosáhnu většího obratu podniku a získání nových zákazníků.
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
Tvorba strategie elektronického obchodování
Charvát, Jan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice elektronického obchodu s primárním zaměřením na zákazníky. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržena strategie elektronického obchodování, která povede ke zkvalitnění služeb pro zákazníky, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zlepšení propagace a vybudování značky obchodu. Práce obsahuje návrh strategii, které budou přínosem nejen pro elektronický obchod, ale hlavně pro zákazníky.
Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu
Kmoščák, Ondřej ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou webového elektronického obchodu se sportovními potřebami. Požadavkem bylo implementovat pokročilou webovou aplikaci elektronického obchodu s důrazem na bezpečnost, příjemný vzhled a jednoduchost a intuitivnost práce s obchodem. Dále je diskutována jednoduchá predikční metoda, předpovídající předpokládaný vývoj ceny výrobku. Informační systém byl implementován pomocí PHP, MySQL a JavaScript pro platformu Apache.    
Návrh elektronického obchodu
Hoško, Lukáš ; Šulkovský, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce navrhuje na základě provedené analýzy vhodnou variantu elektronického obchodu pro firmu prodávající počítačové komponenty. Tento e-shop by měl splňovat požadavky firmy a zároveň pomocí navrhnuté propagace přinášet zisk.
Volba informační strategie nového elektronického obchodu
Slunečko, Miroslav ; Michalko, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nového elektronického obchodu a volbou jeho informační strategie. Zvolené řešení podpoří dosažení vytyčených firemních cílů za pomoci efektivnějšího využití informačních technologií.
Elektronický obchod firmy
Elčknerová, Lenka ; Kocichová, Jana (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozšířením a zkvalitněním působení firmy na poli internetového prodeje, jak na velkoobchodní, tak na maloobchodní úrovni. Řeší dílčí cíle celého projektu, a to například analyzování současného stavu elektronického obchodu firmy, analýzu počínání si konkurence v této oblasti a návrh budoucího stavu. První část je zaměřena na teoretický úvod do problematiky. Druhá část specifikuje hlavní vizi firmy a analyzuje její současnou situaci. Třetí část popisuje realizaci celého podnikatelského záměru a návrh na budoucí vývoj internetového prodeje z pohledu vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 527 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.