|
Návrh portálu pro zlepšení informovanosti zákazníků firmy
Bednářová, Iveta ; Holásek, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice bezdrátových sítí, problémech s rozsahem znalostí zákazníků v této oblasti, tvorbě internetových stránek a elektronickém obchodě. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy, jejím lepším postavením na trhu a rozšířením znalostí zákazníka. Výstupem práce je funkční návrh informačního portálu.
|
|
Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.
|
|
Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s.
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na marketing, internet a zejména na spojení marketingu a internetu, tzv. elektronický marketing. V teoretické části je popsán marketing, formy elektronického marketingu a nejrozsáhlejší forma elektronického marketingu, což je webová prezentace. Praktická část je v prvé řadě věnována charakteristice společnosti S.S.K., a.s., dále analýze webové prezentace společnosti a návrhu nového webu společnosti.
|
|
Optimalizace elektronického marketingu
Přidal, Martin ; Petr, Přidal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.
|
|
Model e-marketingu firmy
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na elektronický marketing. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržen model elektronického marketingu, který povede ke zlepšení image společnosti, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zvýšení povědomí o společnosti u zákazníků.
|
|
Elektronické formy marketingu
Učeň, Michal ; Fojta, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je definování a podrobný popis stávajících forem elektronického marketingu a analýza jejich účinnosti v souvislosti se záměry propagace. Bakalářská práce je zpracována bez stěžejní účasti konkrétního podniku, některé řešené problémy však byly konzultovány s podniky se specializací na tento obor, zejména pak se společností Actum s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska týkající se elektronického marketingu, segmentace uživatelů a analýzy účinnosti internetové reklamy. Ve druhé, praktické části, je uvedeno vlastní členění elektronického marketingu, analýza účinnosti jednotlivých forem v souvislosti s různými záměry propagace a predikce vývoje v blízké budoucnosti.
|
|
Návrh a implementace elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci elektronického obchodu. Je v ní zdokumentován proces tvorby partnerského elektronického obchodu a zhodnocena použitá řešení. Výsledkem práce je funkční elektronický obchod splňující požadavky stanovené společností Business Factory, s.r.o.
|
|
Návrh na zlepšení elektronického marketingu společnosti prodávající obuv
Pekárek, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá návrhem, který povede ke zlepšení výkonu elektronic- kého marketingu ve vybrané společnosti. Cílem práce je navrhnout vhodnou kom- binaci nástrojů a jejich usměrnění do podoby, která povede ke zlepšení výkonu elek- tronického marketingu. Literární rešerše obsahuje teoretický základ o elektronic- kém marketingu a jeho jednotlivých nástrojích. Vlastní práce se skládá z analýzy možností elektronického marketingu v odvětví, analýzy konkurence, analýzy sou- časného stavu elektronického marketingu ve společnosti, návrhu na zlepšení tohoto stavu a kalkulace nákladů na změny.
|
|
Elektronický marketing
Faktorová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubata, Karel (oponent)
Bakalářská práce na téma Elektronický marketing podrobně analyzuje marketingové kampaně aplikované na internetový obchod. Teoretická část se nejdříve zabývá historií internetového marketingu, požadavky na vzhled webových prezentací a eshopů, metodami marketingových kampaní a jejich vyhodnocováním. Dále jsou vymezeny možnosti uživatelského testování stránek a jejich technické řešení. Teorie je podkladem pro praktickou část práce, kde jsou testovány jednotlivé reklamní metody na internetovém obchodě NaTržnici.cz. V závěru práce je vyhodnocen vliv jednotlivých metod na návštěvnost eshopu, je stanovena nejúčinnější forma marketingové kampaně a vypracováno ekonomické zhodnocení těchto metod.
|
|
Optimalizace elektronického marketingu
Přidal, Martin ; Petr, Přidal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.
|