Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh portálu pro zlepšení informovanosti zákazníků firmy
Bednářová, Iveta ; Holásek, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice bezdrátových sítí, problémech s rozsahem znalostí zákazníků v této oblasti, tvorbě internetových stránek a elektronickém obchodě. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy, jejím lepším postavením na trhu a rozšířením znalostí zákazníka. Výstupem práce je funkční návrh informačního portálu.
Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.
Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s.
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na marketing, internet a zejména na spojení marketingu a internetu, tzv. elektronický marketing. V teoretické části je popsán marketing, formy elektronického marketingu a nejrozsáhlejší forma elektronického marketingu, což je webová prezentace. Praktická část je v prvé řadě věnována charakteristice společnosti S.S.K., a.s., dále analýze webové prezentace společnosti a návrhu nového webu společnosti.
Optimalizace elektronického marketingu
Přidal, Martin ; Petr, Přidal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.
Model e-marketingu firmy
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na elektronický marketing. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržen model elektronického marketingu, který povede ke zlepšení image společnosti, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zvýšení povědomí o společnosti u zákazníků.
Elektronické formy marketingu
Učeň, Michal ; Fojta, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je definování a podrobný popis stávajících forem elektronického marketingu a analýza jejich účinnosti v souvislosti se záměry propagace. Bakalářská práce je zpracována bez stěžejní účasti konkrétního podniku, některé řešené problémy však byly konzultovány s podniky se specializací na tento obor, zejména pak se společností Actum s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska týkající se elektronického marketingu, segmentace uživatelů a analýzy účinnosti internetové reklamy. Ve druhé, praktické části, je uvedeno vlastní členění elektronického marketingu, analýza účinnosti jednotlivých forem v souvislosti s různými záměry propagace a predikce vývoje v blízké budoucnosti.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci elektronického obchodu. Je v ní zdokumentován proces tvorby partnerského elektronického obchodu a zhodnocena použitá řešení. Výsledkem práce je funkční elektronický obchod splňující požadavky stanovené společností Business Factory, s.r.o.
Návrh na zlepšení elektronického marketingu společnosti prodávající obuv
Pekárek, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá návrhem, který povede ke zlepšení výkonu elektronic- kého marketingu ve vybrané společnosti. Cílem práce je navrhnout vhodnou kom- binaci nástrojů a jejich usměrnění do podoby, která povede ke zlepšení výkonu elek- tronického marketingu. Literární rešerše obsahuje teoretický základ o elektronic- kém marketingu a jeho jednotlivých nástrojích. Vlastní práce se skládá z analýzy možností elektronického marketingu v odvětví, analýzy konkurence, analýzy sou- časného stavu elektronického marketingu ve společnosti, návrhu na zlepšení tohoto stavu a kalkulace nákladů na změny.
Elektronický marketing
Faktorová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubata, Karel (oponent)
Bakalářská práce na téma Elektronický marketing podrobně analyzuje marketingové kampaně aplikované na internetový obchod. Teoretická část se nejdříve zabývá historií internetového marketingu, požadavky na vzhled webových prezentací a eshopů, metodami marketingových kampaní a jejich vyhodnocováním. Dále jsou vymezeny možnosti uživatelského testování stránek a jejich technické řešení. Teorie je podkladem pro praktickou část práce, kde jsou testovány jednotlivé reklamní metody na internetovém obchodě NaTržnici.cz. V závěru práce je vyhodnocen vliv jednotlivých metod na návštěvnost eshopu, je stanovena nejúčinnější forma marketingové kampaně a vypracováno ekonomické zhodnocení těchto metod.
Optimalizace elektronického marketingu
Přidal, Martin ; Petr, Přidal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.