Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika elektronických studijních opor v systému řízeného samostudia
Herout, Lukáš ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent) ; Lojda, Jan (oponent)
Disertační práce je zaměřena na zkoumání problematiky elektronických studijních opor určených k podpoře řízeného samostudia ve vysokoškolském prostředí. Práce vychází z předpokladu, že elektronické studijní opory jsou vhodným nástrojem s didaktickým potenciálem pro využití ve vzdělávání, který zefektivní samostudium na vysoké škole, a napomůže tím splnění požadavků, které jsou na studenty kladeny, a to s vyšší efektivitou než běžně využívané studijní materiály. Práce se zabývá vymezením pojmových konstruktů z oblasti elektronických studijních opor, analýzou jejich didaktických možností, omezení a směrů využití doplněnou o specifikace funkčních a didaktických aspektů audiovizuálních studijních opor. V empirické části práce je s využitím pedagogického experimentu ověřen vliv elektronických studijních opor na studijní výsledky v rámci řízeného samostudia studentů vysoké školy. Hlavním výstupem práce je komplexní rozpracování teorie elektronických studijních opor, jako soudobého didaktického prostředku, vedené snahou rozšířit současný stav poznání v oboru pedagogika.
Elektronické studijní materiály v terciálním vzdělávání
Hejl, Daniel ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá problematikou studijních materiálů v rámci prezenční výuky na Vysoké škole ekonomické. V kontextu moderních trendů v terciálním vzdělávání poukazuje na příležitosti k zefektivnění vzdělávacího procesu pomocí elektronických studijních materiá-lů. V teoretické části rozebírá roli studijních materiálů a e-learningu v terciálním vzdělává-ní. V praktické části analyzuje současné prostředí studijních materiálů na Vysoké škole ekonomické. Zde se zaměřuje na dostupnost kvalitních elektronických studijních materiálů a identifikuje příležitosti k dalšímu zlepšení. Při hledání vhodného řešení práce čerpá nejen z teoretických poznatků z oblasti didaktiky a e-learningu, ale také zkoumá možnosti sou-časných řešení používaných na jiných univerzitách v České Republice a zahraničí. V závě-ru práce zhodnocuje možná řešení a předkládá doporučení pro zkvalitnění situace s elektronickými studijními materiály na Vysoké škole ekonomické.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.