Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncept design automobilu pro rok 2030
Bartůněk, Jan ; Jelenčík, Branislav (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Automobilový průmysl se stále vyvíjí a potýká se s novými příležitostmi i problémy. V rámci této diplomové práce byl navržen koncept automobilu pro rok 2030, který se zaměřuje na elektromobilitu a autonomní řízení především z pohledu prostornosti interiéru. Návrh také řeší problematiku trendu stálého zvětšování automobilů. Koncept je konstruován tak, aby byl kompaktní, ale díky využití speciálního podvozku pro elektrický pohon i prostorný. Design byl navrhován minimalisticky a s ohledem na udržitelnost. Tato práce představuje odlišný přístup k budoucnosti osobních automobilů a může napomoci k dalšímu vývoji automobilů s elektrickým pohonem.
Energetické výnosy z jednoho hektaru půdy v Jihomoravském kraji
Plášek, Tomáš ; Bayer, Robert (oponent) ; Jandová, Kristýna (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou provozu fotovoltaických elektráren a výroby elektrické energie z biopaliv. Porovnává energetické výnosy různých ekologických biopaliv s výnosy energie ze solárních panelů. Hodnotí spotřebu těchto paliv a jejich účinnost při pohonu automobilů se spalovacím motorem oproti elektrickému automobilu.
The Impact of Incentives on Electric Vehicle Sales in the European Union
Tláskalová, Andrea ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Havránková, Zuzana (oponent)
Tato práce poskytuje komplexní analýzu pobídek zaměřených na podporu prodeje elektrických automobilů a zkoumá jejich vliv na toto odvětví v zemích Evropské unie i mimo ni mezi lety 2010 a 2019. Pobídky jsou rozděleny v závislosti na jejich načasování a na typu přínosu, který poskytují, na jednorázové peněžní, opakující se peněžní a nepeněžní pobídky. K určení efektu pobídek je využito metody fixních efektů a metody rozdílu v rozdílech, které zohledňují nepozorované faktory ovlivňující trh s elektrickými automobily. Výsledky modelů fixních efektů odhalily signifikantní pozitivní efekt jednorázových peněžních pobídek na prodej bateriových elektromobilů a signifikantní pozitivní efekt jednorázových i opakující se peněžních pobídek na prodej plug-in hybridních elektromobilů. Analýza individuálních efektů následně ukázala, že pobídky s největším efektem na prodej elektrických automobilů jsou sleva z ceny a daňová pobídka poskytnutá při nákupu vozidla. Pomocí modelu rozdílu v rozdílech byl potvrzen signifikantní pozitivní vztah mezi slevou z ceny vozidla a prodejem bateriových elektromobilů. Klasifikace JEL C33, H71, L62, L98, O31, Q55 Klíčová slova Elektrický automobil, Pobídky, Daňové pobídky, Slevy, Přijetí technologie Název práce Vliv pobídek na prodej elektrických automobilů v Evropské unii
Energetické výnosy z jednoho hektaru půdy v Jihomoravském kraji
Plášek, Tomáš ; Bayer, Robert (oponent) ; Jandová, Kristýna (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou provozu fotovoltaických elektráren a výroby elektrické energie z biopaliv. Porovnává energetické výnosy různých ekologických biopaliv s výnosy energie ze solárních panelů. Hodnotí spotřebu těchto paliv a jejich účinnost při pohonu automobilů se spalovacím motorem oproti elektrickému automobilu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.