Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace žáků mladšího školního věku
Pokorná, Kristýna ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Moje diplomová práce se zabývá motivací žáků mladšího školního věku. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu motivace, charakteristiku dítěte mladšího školního věku, specifika motivace ve vzdělávání a možné způsoby aplikace do výuky. Také zmiňuji klady a zápory při využívání odměn a trestů a typologii dítěte, která má vliv na možnosti a způsoby motivování žáků. Nakonec se v této části věnuji motivaci k pohybovým aktivitám. V empirické části své práce vycházím z teoretických poznatků. Pomocí dotazníků pro žáky pátých tříd zjišťuji výkonovou motivaci žáků. Ke sběru údajů o četnostech a způsobech využívání motivace třídními učiteli během výuky, jsem použila metodu rozhovoru. Tyto informace jsem následně dávala do souvislostí, abych zjistila, jak motivace učitelů ovlivňuje výkonovou motivaci žáků.
Motivace žáků mladšího školního věku
Pokorná, Kristýna ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Moje diplomová práce se zabývá motivací žáků mladšího školního věku. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu motivace, charakteristiku dítěte mladšího školního věku, specifika motivace ve vzdělávání a možné způsoby aplikace do výuky. Také zmiňuji klady a zápory při využívání odměn a trestů a typologii dítěte, která má vliv na možnosti a způsoby motivování žáků. Nakonec se v této části věnuji motivaci k pohybovým aktivitám. V empirické části své práce vycházím z teoretických poznatků. Pomocí dotazníků pro žáky pátých tříd zjišťuji výkonovou motivaci žáků. Ke sběru údajů o četnostech a způsobech využívání motivace třídními učiteli během výuky, jsem použila metodu rozhovoru. Tyto informace jsem následně dávala do souvislostí, abych zjistila, jak motivace učitelů ovlivňuje výkonovou motivaci žáků.
Výuka (základů) informatiky na vysokých školách v ČR
Domanja, Jindřich ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analyzovat náplň výuky informatiky na vysokých školách v ČR a prezentovat výsledky této analýzy v kontextu současné informační společnosti. Důraz je kladen na zjišťování, jak je vysokoškolská výuky informatiky chápána - zda jsou studenti učeni spíše práci s počítačem (počítačové gramotnosti), nebo práci s informacemi (informační gramotnosti). Téma se dotýká také hrozby digitální demence, která je podle některých odborníků vyvolávána nadměrným a dlouhodobým užívání digitálních ICT. Většina softwarových nástrojů, které se na trhu nacházejí, slouží na podporu procesů a dosahování vytyčených cílů. V prostředí školy se studenti setkávají především s učebním procesem a jejich hlavním cílem by mělo být porozumění učivu, proto se tato práce zabývá také otázkou, zda jsou studenti v rámci výuky informatiky seznamováni s tím, jak se efektivně učit a jak studijní cíle podpořit vhodným softwarem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.