|
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Hrabětová, Lucie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat, zda souvisejí objemy televizních, rádiových a tiskových reklam ekonomicko-manažerských vysokých škol s počty podaných přihlášek ke studiu na tyto školy. Cílem je najít, zda data nějak vzájemně korespondují. Data jsou v práci zpracována pomocí popisné analýzy sekundárních dat. Práce vychází z mediálních dat Admosphere společnosti Mediaresearch, a. s., které představují přehledy o veškerých realizovaných reklamách vysokých škol v České republice za roky 2011-2013. Data jsou porovnávána s veřejně přístupnými přehledy o zájmu uchazečů o studium na vysokých školách v ČR v letech 2011-2013. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací vysoký škol, jejími cíli a rozebírá nejvyužívanější typy komunikace. Dále je blíže zkoumána televizní, rádiová a tisková reklama. Analytická část analyzuje zmíněná mediální a školská data. Zkoumání probíhá nejprve v rámci celého ekonomického oboru, následně je blíže zkoumáno šest vysokých škol. V závěru práce je posuzováno, zda spolu data korespondují.
|
|
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Kašpar, Ondřej ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Orct, Rudolf (oponent)
Cílem mé bakalářské práce "Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST cz, spol. s r.o." je zjistit, kam by tato firma měla účelně investovat své finanční zdroje, neboť firma má ambice růst a rozšiřovat svoji působnost. Metodologická část představuje seznámení se základními termíny z oblasti reklamy, marketingu a východisky, která jsou dále rozpracována v praktické části. Chtěl bych využít znalosti prostředí firmy STAKOPLAST cz a zaměřit se na jednotlivé oblasti jako např. na jaké úrovni je marketing a marketingové řízení, jaké jsou používány formy komunikace a reklamy pro dosažení stanovených cílů, jak jsou oslovováni potenciální zákazníci, co dalšího ještě firma dělá pro splnění svých podnikatelských očekávání. Výstupem této práce by měl být návrh realizovatelné reklamní kampaně.
|