Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj, možnosti a dovednosti učitele při práci s žáky s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni ZŠ
Fialová, Gabriela ; Horáčková, Klára (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Teoretická část shrnuje teoretická východiska, možnosti učitele vzdělávat se v problematice výuky žáků s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni, přípravu na vstup žáků s odlišným mateřským jazykem do třídy, která má za úkol navodit vstřícné klima právě pro žáka s odlišným mateřským jazykem. Součástí bude i vymezení klíčových pojmů související se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem jak v České republice tak i ve Finsku. V praktické části využívám své zkušenosti ze stáže ve Finsku k realizaci dotazníků, díky kterým zjišťuji míru informovanosti učitelů o této problematice, kterou jsem prohloubila následnými rozhovory s vybranými učiteli. Na základě zjištění z rozhovorů a studia dostupné literatury jsem připravila workshop pro učitele 1. stupně ZŠ, který je zaměřen na danou problematiku. KLÍČOVÁ SLOVA inkluze, individualita, učitel, respekt, prostředí, začlenění do kolektivu, žáci cizinci, žák s odlišným mateřským jazykem, multikulturní výchova, primární škola, vzdělávání ve Finsku, inspirace pro učitele, workshop

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.