Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Míra zátěže hráčů mladšího školního věku v FC Písek
NEKLOVÁ, Monika
Práce se zabývá mírou zátěže hráčů mladšího školního věku v FC Písek. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část definuje volný čas, představuje trendy trávení volného času, přibližuje všechny možné druhy volnočasových aktivit. Dalším velkým tématem, na které se teoretická část zaměřuje, je popis cílové skupiny, tedy dětí mladšího školního věku. Konkrétně se zaměřuje na emoční, kognitivní a tělesný vývoj, s cílem pochopit lépe zkoumanou cílovou skupinu a její vnímání pohybového zatížení. Dále se bakalářská práce zabývá tématem zátěže, zvládání zátěžové situace a zmiňuje i problematiku hypersenzitivních dětí, které jsou k přetížení více náchylné než děti bez této specifikace. Teoretická část je zakončená krátkou zmínkou o fotbalovém klubu Písek. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny dotazníková šetření, která byla rozdána hráčům mladšího školního věku FC Písek, jejich rodičům a trenérům. Výsledky dotazníků jsou prezentovány v grafech a tabulkách. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak jsou hráči v FC Písek zatěžováni a jaká je míra tohoto zatížení.
Kresba u předškolních dětí (vývojové hledisko s přesahem do základní školy)"
Kašová, Ivana ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent)
Anotace: Diplomová práce se zabývá vývojovým obdobím a kresbou postavy dětí předškolního a raného školního věku. Teoretická část popisuje vývoj dětí v tomto období, jejich vývojové zvláštnosti a determinanty ovlivňující vývoj. Dále se zabývá kresbou dětí, jejími vývojovými fázemi, zvláště pak kresbou lidské postavy. Praktická část je zaměřena na kresbu postavy dětí v mateřské škole a dále pak ve škole základní. Je rozdělena do dvou fází. V první fázi je kresba vyhodnocována dle Testu kresby postavy úpravě J. Šturmy a M. Vágnerové z roku 1982. Zjištěné výsledné hodnoty jsou dále interpretovány z hlediska kvantitativního i kvalitativního. Zajímavým případům se pak podrobně věnuje druhá fáze výzkumu. Praktická část dále potvrzuje nebo vyvrací stanovené hypotézy. V závěru je shrnuta celá práce, přínos výzkumu a využití pro pedagogické pracovníky. Klíčová slova: Předškolní věk, raný školní věk, vývoj dítěte, vývoj kresby, kresba postavy, test kresby postavy, hodnocení, případová studie
Kresba u předškolních dětí (vývojové hledisko s přesahem do základní školy)"
Kašová, Ivana ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent)
Anotace: Diplomová práce se zabývá vývojovým obdobím a kresbou postavy dětí předškolního a raného školního věku. Teoretická část popisuje vývoj dětí v tomto období, jejich vývojové zvláštnosti a determinanty ovlivňující vývoj. Dále se zabývá kresbou dětí, jejími vývojovými fázemi, zvláště pak kresbou lidské postavy. Praktická část je zaměřena na kresbu postavy dětí v mateřské škole a dále pak ve škole základní. Je rozdělena do dvou fází. V první fázi je kresba vyhodnocována dle Testu kresby postavy úpravě J. Šturmy a M. Vágnerové z roku 1982. Zjištěné výsledné hodnoty jsou dále interpretovány z hlediska kvantitativního i kvalitativního. Zajímavým případům se pak podrobně věnuje druhá fáze výzkumu. Praktická část dále potvrzuje nebo vyvrací stanovené hypotézy. V závěru je shrnuta celá práce, přínos výzkumu a využití pro pedagogické pracovníky. Klíčová slova: Předškolní věk, raný školní věk, vývoj dítěte, vývoj kresby, kresba postavy, test kresby postavy, hodnocení, případová studie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.