Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluation and Improvement of the Internet Marketing Strategy of an Existing E-commerce Business
Marcely, Peter ; Goga, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Success of e-commerce business is highly connected to the internet marketing tools that are used. The range of such tools is enormous and it difficult to optimise them and make them work effectively. The effectiveness in this case means positive return of investment in stated period of time. Except from internet marketing tools, the customer orientation is crucial matter for e-business organisation. Customers require the wide range of services including various shipment and payment options, quick delivery and live customer support through chat or phone. This thesis shows all stated aspects and demonstrates the practical usage of internet marketing tools as well as enhanced customer support.
Aplikace elektronického obchodování
Matějíčková, Barbora ; Hajfler, Miroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá aplikací elektronického obchodování, postupem při tvorbě e shopu a zahájením kroků vedoucích k jeho tvorbě. Vymezují se vybrané pojmy týkající se elektronického obchodu a funkce jež musí obchod splňovat. Je zde popsán postup při tvorbě elektronického obchodu s ohledem na vybranou společnost.
Návrh strategie elektronického obchodu firmy
Císařová, Miluše ; Veselý, Mirosalav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie firmy s podporou elektronického obchodu, jako nástroj pro dosažení co nejlepšího postavení firmy na trhu. Diplomová práce obsahuje analýzu současného stavu a dané problematiky včetně návrhu nové strategie pro firmu MVDr. Ivo Dupal - SAMVET, s cílem dosažení spokojenosti konečného zákazníka a aplikace návrhu v praxi.
Optimální model Internetového obchodu
Brožová, Zdeňka ; Vrba, Michal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tématem předložené bakalářské práce je ,,Optimální model elektronického obchodu“ a jeho návrh. V práci uvádím postupný vznik a historii internetu. Dále se zabývám postupem a průběhem elektronického obchodování, jeho výhodami a nevýhodami a přikládám grafy s informacemi o něm. V práci také řeším ekonomické aspekty elektronického obchodování a porovnávám elektronický obchod s klasickým obchodem. V závěru práce navrhuji optimální uspořádání e-obchodu, tedy popíšu, co by měl optimální elektronický obchod mít a jak by měl vypadat. Přikládám popis konkrétních stránek, mnou vybraných jako optimálních pro elektronický obchod.
Návrh a realizace obchodního a administračního portálu pro konkrétní společnost
Vařacha, František
Diplomová práce se zabývá vytvořením obchodního a administračního internetového portálu na prodej a správu produktů. Vytvořením se rozumí specifikovat uživatelské požadavky od konkrétní společnosti, navrhnout a implementovat celý portál. Vyvíjený portál je webová aplikace typu SPA založená na JavaScriptové knihovně React a PHP frameworku Symfony.
Optimální model Internetového obchodu
Brožová, Zdeňka ; Vrba, Michal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tématem předložené bakalářské práce je ,,Optimální model elektronického obchodu“ a jeho návrh. V práci uvádím postupný vznik a historii internetu. Dále se zabývám postupem a průběhem elektronického obchodování, jeho výhodami a nevýhodami a přikládám grafy s informacemi o něm. V práci také řeším ekonomické aspekty elektronického obchodování a porovnávám elektronický obchod s klasickým obchodem. V závěru práce navrhuji optimální uspořádání e-obchodu, tedy popíšu, co by měl optimální elektronický obchod mít a jak by měl vypadat. Přikládám popis konkrétních stránek, mnou vybraných jako optimálních pro elektronický obchod.
Aplikace elektronického obchodování
Matějíčková, Barbora ; Hajfler, Miroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá aplikací elektronického obchodování, postupem při tvorbě e shopu a zahájením kroků vedoucích k jeho tvorbě. Vymezují se vybrané pojmy týkající se elektronického obchodu a funkce jež musí obchod splňovat. Je zde popsán postup při tvorbě elektronického obchodu s ohledem na vybranou společnost.
Evaluation and Improvement of the Internet Marketing Strategy of an Existing E-commerce Business
Marcely, Peter ; Goga, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Success of e-commerce business is highly connected to the internet marketing tools that are used. The range of such tools is enormous and it difficult to optimise them and make them work effectively. The effectiveness in this case means positive return of investment in stated period of time. Except from internet marketing tools, the customer orientation is crucial matter for e-business organisation. Customers require the wide range of services including various shipment and payment options, quick delivery and live customer support through chat or phone. This thesis shows all stated aspects and demonstrates the practical usage of internet marketing tools as well as enhanced customer support.
Návrh strategie elektronického obchodu firmy
Císařová, Miluše ; Veselý, Mirosalav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie firmy s podporou elektronického obchodu, jako nástroj pro dosažení co nejlepšího postavení firmy na trhu. Diplomová práce obsahuje analýzu současného stavu a dané problematiky včetně návrhu nové strategie pro firmu MVDr. Ivo Dupal - SAMVET, s cílem dosažení spokojenosti konečného zákazníka a aplikace návrhu v praxi.
Modul pro propojení eshopu s emailovým marketingem
Kaštánek, David
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajících metod propojení e-obchodu s e-mailovým marketingem. Na základě této analýzy jsou definovány požadavky pro nově navrhovanou aplikaci pro propojení e-obchodu a e-mailového marketingu. Diplomová práce uvádí kompletní návrh řešení tohoto propojení, který obsahuje princip propojení aplikace s e-obchodem, tvar pravidel pro generování seznamů e-mailových adres a poskytování těchto seznamů aplikacím e-mailového marketingu. Dále je navrhované řešení implementováno a je uvedena dokumentace struktury a klíčové funkcionality systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.