Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Filtrování spamových zpráv pomocí metod umělé inteligence
Safonov, Yehor ; Uher, Václav (oponent) ; Kolařík, Martin (vedoucí práce)
V moderním počítačovém světě e-mailová komunikace patří do nejpoužívanějších prostředků pro výměnu zpráv mezi uživateli. Jedná se o volně dostupný, efektivní a jednoduchý způsob sloužící ke sdělení informací. Tyto tři základní pilíře přispívají k její světové rozšířenosti a strmému nárůstu přenášených elektronických zpráv. Na druhou stranu, rostoucí popularita této technologie v sobě skrývá velká bezpečnostní rizika a tvoří z ní ideální nástroj pro šíření nevyžádaného obsahu a realizaci útoků cílených jak na koncové uživatele, tak i na celé počítačové infrastruktury. Ačkoliv v dnešní době používané klasické nástroje na filtrování spamu dosahují vysokých přesností, často neumožňují pokrytí dynamičnosti vývoje spamových technik a trpí problémy s přeučením, uváznutím v nevhodných lokálních minimech, neschopností efektivně zpracovávat vysoce dimenzionální data a z dlouhodobého hlediska disponují problémy s udržitelností. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření a naučení modelů hlubokých neuronových sítí použitím nejmodernějších technik a přístupů existujících ve světě zpracování přirozeného jazyka a strojového učení. V rámci teoretické části se práce zaměřuje na problematiku e-mailové komunikace se zaměřením na filtrování nevyžádané pošty. Následně se věnuje doméně strojového učení a umělých neuronových sítí, zejména principům jejich fungování, základním vlastnostem a možnostem jejich aplikování na okruh problémů spojených s provedením textové analýzy. Mezi silné stránky práce patří provedení podrobného srovnání současných metod strojového učení, jejich specifik a přesnosti při aplikování na klasifikaci spamu. V praktické části práce byl důraz položen na zpracování datové sady surových e-mailů a srovnání modelů ULMFiT, BERT a XLNet. Zpracování dat bylo rozděleno do pěti etap, a to s cílem zachování co nejvyšší informační hodnoty zpráv a vytvoření kvalitní datové sady, která byla použita pro trénování, testování a validaci zvolených druhů neuronových sítí. Dále diplomová práce zahrnuje popis procesu učení sítí včetně etapy finálního přizpůsobení dat k modelování. Na konci práce byly implementované modely srovnány a byla nastíněna případná rozšíření do budoucna.
Filtrování spamových zpráv pomocí metod umělé inteligence
Safonov, Yehor ; Uher, Václav (oponent) ; Kolařík, Martin (vedoucí práce)
V moderním počítačovém světě e-mailová komunikace patří do nejpoužívanějších prostředků pro výměnu zpráv mezi uživateli. Jedná se o volně dostupný, efektivní a jednoduchý způsob sloužící ke sdělení informací. Tyto tři základní pilíře přispívají k její světové rozšířenosti a strmému nárůstu přenášených elektronických zpráv. Na druhou stranu, rostoucí popularita této technologie v sobě skrývá velká bezpečnostní rizika a tvoří z ní ideální nástroj pro šíření nevyžádaného obsahu a realizaci útoků cílených jak na koncové uživatele, tak i na celé počítačové infrastruktury. Ačkoliv v dnešní době používané klasické nástroje na filtrování spamu dosahují vysokých přesností, často neumožňují pokrytí dynamičnosti vývoje spamových technik a trpí problémy s přeučením, uváznutím v nevhodných lokálních minimech, neschopností efektivně zpracovávat vysoce dimenzionální data a z dlouhodobého hlediska disponují problémy s udržitelností. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření a naučení modelů hlubokých neuronových sítí použitím nejmodernějších technik a přístupů existujících ve světě zpracování přirozeného jazyka a strojového učení. V rámci teoretické části se práce zaměřuje na problematiku e-mailové komunikace se zaměřením na filtrování nevyžádané pošty. Následně se věnuje doméně strojového učení a umělých neuronových sítí, zejména principům jejich fungování, základním vlastnostem a možnostem jejich aplikování na okruh problémů spojených s provedením textové analýzy. Mezi silné stránky práce patří provedení podrobného srovnání současných metod strojového učení, jejich specifik a přesnosti při aplikování na klasifikaci spamu. V praktické části práce byl důraz položen na zpracování datové sady surových e-mailů a srovnání modelů ULMFiT, BERT a XLNet. Zpracování dat bylo rozděleno do pěti etap, a to s cílem zachování co nejvyšší informační hodnoty zpráv a vytvoření kvalitní datové sady, která byla použita pro trénování, testování a validaci zvolených druhů neuronových sítí. Dále diplomová práce zahrnuje popis procesu učení sítí včetně etapy finálního přizpůsobení dat k modelování. Na konci práce byly implementované modely srovnány a byla nastíněna případná rozšíření do budoucna.
Specifika e-mailové komunikace českých neslyšících v oficiálních komunikačních situacích
Lavičková, Blanka ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Macurová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá stylistikou psané češtiny českých neslyšících užité v e-mailové korespondenci. Hlavní pozornost je zaměřena na oficiální komunikační situace, které probíhají na interkulturní rovině - tedy mezi slyšícím a neslyšícím komunikantem. Cílem práce je vysledovat, jaké stylotvorné prostředky se objevují v situacích s odlišným stupněm oficiálnosti a formálnosti a do jaké míry mají neslyšící pisatelé zažité stylové normy v jazyce pro ně cizím - českém. Výchozím materiálem je 185 e-mailů od 67 neslyšících autorů, jejichž mateřským či preferovaným komunikačním jazykem je český znakový jazyk. Klíčová slova: český znakový jazyk, e-mailová komunikace, neslyšící, oficiální komunikační situace, psanost, stylotvorné prostředky
Optimalizace emailové komunikace softwarové společnosti
Gubišová, Kristýna ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Nadrchal, Tomáš (oponent)
Komunikace se zákazníkem je velice důležitou složko u internetového marketingu samotného. O jednou získaného zákazníka je důležité pečovat, pro tože jakmile bude zákazník jednou zklamán, je velice obtížné získávat jeho důvěru a náklonost zpě t. Diplomová práce identifikuje e-mailový marketing jako celek, zabývá se jeho současnými tre ndy a zkoumá jak samotný e-mail a jeho prvky ovlivňují psychiku a chování příjemců a snaží se o identifikování způsobů, jak si zákazníkovu důvěru udržet. V práci jsou představeny e-maily z praktick ého prostředí softwarové společnosti, na které jsou poté aplikovány změny vyplývající z výzkumu ve řejného mínění, tyto e-maily jsou vyhodnoceny a porovnány s minulými verzemi e-mailů.
E-mail marketing
TŮMOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je specifikovat e-mail marketing a v praktické aplikaci zhodnotit jeho klady a zápory jako nástroje cílené marketingové komunikace.Na základě osobních rozhovorů se zástupci firmy byl popsán jejich stávající e-mail marketing. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci firmy vnímají její e-mail marketing.Na základě provedeného průzkumu byly navrženy změny v závěru bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.