Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
E-learningová podpora celoživotního vzdělávání
Žažo, David ; Husa, Jiří (vedoucí práce) ; Marek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením elektronického vzdělávacího kurzu pro pracovníky obsluhující kamerový systém městské policie Chomutov. Tento kurz je tvořen na základě potřeby seznámení stávajících i nových zaměstnanců s řídícím softwarem IndigoVison Control Center, který slouží k ovládání kamerového systému. Při absolvování kurzu se účastníci seznamují s funkcemi, možnostmi a principy ovládání tohoto softwaru. V závěru kurzu jsou vědomosti, získané absolvováním kurzu ověřeny závěrečným testem. Celý kurz je následně zhodnocen na základě výsledků testů a rozhovoru s jeho účastníky. Teoretická část práce se zabývá e-learningem, zmiňuje jeho přednosti a zápory a také specifika spojená se vzděláváním dospělých. V praktické části práce je podrobně představen e-learningový kurz, který je plně realizován v prostředí MoodleCloud a který je praktickým výsledkem této práce.
Virtuální vzdělávací portál
Möhwald, David ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Primárním cílem této práce je představit koncept a možnosti realizace veřejného virtuálního vzdělávacího portálu (VVP) jakožto centralizovaného systému, nabízejícího snadný způsob sdílení informací a předávání znalostí mezi uživateli portálu za účelem jejich celoživotního rozvoje. Mezi dílčí cíle patří: - seznámení se s pojmy a problematikou virtuálního vzdělávání, - analýza nabídky vzdělávacích kurzů, jejich poskytovatelů a využívaných nástrojů v oblasti virtuálního vzdělávání na území ČR, - představení vybraných výukových nástrojů a jejich využití při návrhu VVP, - návrh vhodného způsobu realizace a vyhodnocení záměru VVP. Přínosem této práce pro čtenáře je nejprve uvedení do problematiky virtuálního vzdělávání. Následně čtenáři nabízím přehled, který by mu měl pomoci s orientací v nabídce zprostředkovatelů a poskytovatelů elektronických kurzů v ČR. Dále seznamuji čtenáře s nejvíce využívanými nástroji pro virtuální vzdělávání v ČR. Ve stěžejní části práce představuji celkový návrh virtuálního vzdělávacího portálu - včetně přínosu pro jeho uživatele - a možnosti jeho realizace. V závěru práce se zabývám vyhodnocením investičního záměru a popisuji zde přínosy a rizika realizace projektu VVP.
Posouzení technických, ekonomických a personálních aspektů e-vzdělávání v LS SAP v ČSOB
Kubeš, Tomáš ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Cílem této práce je podrobné prozkoumání a zhodnocení efektů zavedení elektronického vzdělávání v podniku v obecné rovině a v konkrétním případě ČSOB, a. s. Problematika je uvedena definicí pojmu e-learning a stručným rozborem charakteristik tohoto nového trendu v oblasti nejen podnikového vzdělávání. Zvláštní pozornost je věnována ekonomickým aspektům vzdělávání, respektive hodnocení přínosů a nákladů podnikového vzdělávání; každé hledisko je prozkoumáno a porovnáno jak pro e-learning, tak pro klasické metody výuky. Následně jsou navrženy dva modely pro hodnocení nákladů, výhodnosti a efektivity obou metod vzdělávání. Zjištěné teoretické poznatky a navržené modely měření efektivity jsou demonstrovány na datech z konkrétního kurzu. Na závěr se práce zabývá základními charakteristikami balíku standardů SCORM a zkoumá jejich podporu v systému SAP LS 600.
Využití e-learningu pro výuku tělesně handikepovaných studentů
Tezzelová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá rozšířením e-learningu ve vzdělávání studentů se zdravotním postižením na vysokých školách a univerzitách v České republice. Cílem je zmapovat stávající situaci a porovnat rozdíly v možnostech využití e-learningu a studia zdravotně postižených osob na univerzitách v ČR a uvést důvody tohoto stavu. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola je teoretickým úvodem do problematiky e-learningu. Jsou v ní definovány základní pojmy a součásti e-learningu. Dále jsou zde popsány přínosy a omezení tohoto způsobu vzdělávání. Druhá část je zaměřena na seznámení se specifiky výuky zdravotně postižených osob. Jsou zde popsány možnosti využití počítačové techniky a dalších technologií, které umožňují využívat e-learning i osobám se specifickými potřebami. Výklad je zaměřen na postižení smyslové, tělesné a specifické vývojové poruchy učení. Poslední kapitola popisuje a pomocí vybraných ukazatelů srovnává současný stav výuky zdravotně postižených osob na vysokých školách v ČR. Průzkum se zabývá otázkami možností studia, využití e-learningu a jiných informačních a komunikačních technologií, počty studentů a existencí speciálních počítačových laboratoří.
Tvorba a provozování e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser
Havel, Vojtěch ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Matějka, Marek (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou a provozováním e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser, firmy StringData s.r.o. Cílem práce je otestovat jednotlivé části vývojového i životního cyklu e-kurzu v tomto prostředí, diskutovat a upozornit na dílčí klady i nedostatky a na závěr zhodnotit použitelnost a konkurenceschopnost aplikace, případně navrhnout možná vylepšení. V teoretické části práce obsahuje úvod do problematiky e-learningu, nastínění výhod a nevýhod oproti klasickému způsobu výuky a v několika úrovních rozebrané požadavky uživatele na aplikaci, zajišťující tvorbu a řízení e-learningového kurzu. V praktické části práce je podle předem nastavených způsobů prostředí BeeWiser otestováno a zhodnoceno.
Využití e-learningu ve výukovém procesu na univerzitách v ČR
Rut, Lukáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Alena (oponent)
Práce se zabývá rozšířením e-learningu na univerzitách a vysokých školách v České republice. Cílem je zmapovat situaci na českých univerzitách, upozornit na kritické faktory zavádění e-learningu a navrhnout jejich řešení. Provedený průzkum odpovídá na otázky, jaký LMS univerzita používá, jak se přistupuje k tvorbě elektronických kurzů, kolik učitelů se zapojuje do jejich vývoje, kolik pedagogů možnosti e-learningu využívá a kolik studentů projde e-kurzem. Univerzity jsou srovnávány pomocí vybraných ukazatelů. V poslední kapitole jsou uvedeny nejpodstatnější problémy, kterými by se škola měla při zavádění a následném rozšiřování elektronického vzdělávání zabývat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.